Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med Superbowl og puber? Husker på en superbowl sending at de hadde en reporter på en pub i Oslo der det satt mange å så, bla. den Amerikanske ambasadøren i Norge.. Er det i det hele tatt mulig i Norge å sende på pub mtp. at kampen slutter langt etter åpningstid og ikke minst sjenketid? Eller er det mulig å få en slags kompensasjon? Kunne virkelig tenkt meg å se SB på pub i år!

 

Og btw. Let's go Seahawks :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det med Superbowl og puber? Husker på en superbowl sending at de hadde en reporter på en pub i Oslo der det satt mange å så, bla. den Amerikanske ambasadøren i Norge.. Er det i det hele tatt mulig i Norge å sende på pub mtp. at kampen slutter langt etter åpningstid og ikke minst sjenketid? Eller er det mulig å få en slags kompensasjon? Kunne virkelig tenkt meg å se SB på pub i år!

 

Og btw. Let's go Seahawks :)

 

eneste rette for meg er ett par gode kompiser, latterlige mengder amerikansk øl (og en dr pepper), cheeseburgere og nachos, og stå i sofaen og skrike på tven klokka 4 om morgenen når du er dritfull.

 

gleder meg.

Lenke til kommentar

skulle gjerne sett niners broncos i finalen, men som antatt tok seahawks innersvingen på hjemmebane. blir fortsatt en utrolig spennende sb. go broncos!

 

håper bare manning greier å holde seg på banen =)

 

edit:

noen som har hørt noen artigheter rundt helgas runde? jeg så en jeg likte:

 

'Send Brady to North Korea, he can overthrow anyone.' =)

Endret av liealot
Lenke til kommentar

Hvordan er det med Superbowl og puber? Husker på en superbowl sending at de hadde en reporter på en pub i Oslo der det satt mange å så, bla. den Amerikanske ambasadøren i Norge.. Er det i det hele tatt mulig i Norge å sende på pub mtp. at kampen slutter langt etter åpningstid og ikke minst sjenketid? Eller er det mulig å få en slags kompensasjon? Kunne virkelig tenkt meg å se SB på pub i år!

 

Og btw. Let's go Seahawks :)

 

Går helt fint å vise hele superbowl på puben, eneste er at de stenger sjenkinga før matchen er ferdig. Var på Hard Rock ifjor og så Superbowl, tidligere år har jeg vel stort sett sett den med pappa.

 

Patriots D var ræva, Broncos D var gode osv. Søppel. Faen.

Lenke til kommentar

Halv to i natt begynner den.

 

EDIT: Forøvrig den minst spennende matchen ever... Skal se det første kvartet om de nye endringene med Team Sanders mot Rice gjør kampen til noe annet, men tidligere år har det vært en ekstremt kjedelig affære...

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...