Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spille San Marino til uka kanskje?

San Marino har vel ikke vunnet en kamp på flere år, hadde vært historisk hadde de klart å slått Norge.

EDIT: De har vunnet 2 kamper siden 1990 i følge soccerway.

Endret av Schneiderlin
Skrevet

Prøver en bong med relativt "sikre" favoritter.

Mönchengladbach - Hamburger H

Frankfurt - Bayern München B

Nancy - PSG B

Norwich - Roterham H

Odds: 3,95

Skrevet

Tror det hviler en forbannelse over meg. M'gladbach brenner to straffer, og klarer ikke slå et lag med en mindre spiller på banen. Sistnevnte gjelder også Bayern München. :realmad:

Skrevet

Driver og skal regne på et lite eksperiment.

Noen som vet om man kan finne tilbake til hva resultatoddsen var på ulike resultater på kamper som er spilt tidligere?

• 2 uker senere...
Skrevet

Betyr vel at du kan ta ut eventuelle gevinster før kampslutt så fremt resultatet på det tidspunktet er det samme som du har tippet. Hvis du for eksempel har tippet Utd-seier, og de leder 1-0 kan du velge å ta ut en mindre gevinst allerede på det tidspunktet. Beløpet er så vidt jeg vet høyere jo nærmere kampslutt det er.

• Liker 2
Skrevet

Betyr vel at du kan ta ut eventuelle gevinster før kampslutt så fremt resultatet på det tidspunktet er det samme som du har tippet. Hvis du for eksempel har tippet Utd-seier, og de leder 1-0 kan du velge å ta ut en mindre gevinst allerede på det tidspunktet. Beløpet er så vidt jeg vet høyere jo nærmere kampslutt det er.

Var ikke så dumt det. Brukte det nå første gang. Fint å slippe de nervepirrende sluttminuttene, var ikke så stor forskjell fra full gevinst.

Skrevet

Har 437,- på betsson kontoen og tenker å gå all in på Hillary Clinton til 1.22. Noen som har tips og komme med, kanskje vente til florida er avgjort osv. Det kan jo være en lett 100,- profitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...