Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bet365

 

Fått noen respons på PM om dette? Er litt interessert selv.

 

Registrerte meg på bet365 for et par år siden, og fikk vite etterpå at man ikke kan gjøre innskudd med norsk visa(som du kan på Betsson). Snakket med kundeservice som sa det. Kontoen ble deaktivert.

 

Grunnen til at jeg er interessert er at de har lotto, det har de ikke hos Betsson. Er ikke sikker om jeg vil reg. pånytt, går og vurderer det. Er ikke så hyppen på å bruke netteller, men kan gjerne høre erfaringer også.

De detaljene du spør om  vet jeg ikke svaret på heller.

Kan ikke tror det er problem med uttak, da hadde vi vel hørt om det. Men jeg vet ikke altså.

Husker hvertfall at han på kundervice hos bet365 skrev på norsk.

 

Lenke til kommentar

 

bet365

Fått noen respons på PM om dette? Er litt interessert selv.

 

Registrerte meg på bet365 for et par år siden, og fikk vite etterpå at man ikke kan gjøre innskudd med norsk visa(som du kan på Betsson). Snakket med kundeservice som sa det. Kontoen ble deaktivert.

 

Grunnen til at jeg er interessert er at de har lotto, det har de ikke hos Betsson. Er ikke sikker om jeg vil reg. pånytt, går og vurderer det. Er ikke så hyppen på å bruke netteller, men kan gjerne høre erfaringer også.

De detaljene du spør om vet jeg ikke svaret på heller.

Kan ikke tror det er problem med uttak, da hadde vi vel hørt om det. Men jeg vet ikke altså.

Husker hvertfall at han på kundervice hos bet365 skrev på norsk.

Jeg registrerte meg hos neteller og gjorde det de ba meg om osv, overførte penger fra bankkortet mitt. Så gikk keg inn på bet365 å gjorde innskudd. Veldig enkelt? Endret av ApeInSpace
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Temmelig dødt her inne. Regner med at folk er lei av å tape penger. Prøver likevel en helfrekk kupong i et håp om å vekke litt liv i tråden samtidig.

 

Spillstopp: 14:30.

 

Syrianska - Degerfors IF Hjemmelaget putter minst to mål

Swansea - M'boro H

Granada - Barcelona Suarez putter minst to mål

Fiorentina - Bologna Hjemmelaget putter minst to mål

Palermo - Cagliari Bortelaget presterer å score minst ett mål

Start - Fredrikstad Hjemmelaget putter minst to mål

Sarpsborg - Sogndal H

Rosenborg - Odd H

 

Odds: 102,2

Lenke til kommentar

Hvor tipper folk egentlig?
Selv er jeg for det meste på norsk tipping, går av og til på Unibet for bedre odds om jeg leverer store kuponger. 

Oddsen er vel generelt bedre hos unibet, men den utgjør ikke noe særlig stor forskjell med mindre man leverer store kuponger eller tipper for høye beløp.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Unibet, litt for at det er bedre odds. Jeg synes Unibet også er oversiktlig og enkel å bruke iforhold til Norsk Tipping.

Men jeg kan også nevne at jeg har heller ikke brukt så mye av de andre bookiens, er fornøyd med Unibet så har ikke hatt behov å prøve andre bookies.

Endret av sprintball96
Lenke til kommentar

På tide med to kuponger i anledning kveldens CL-kamper. En mindre risikabel variant og en helfrekk en. 

 

Juventus - Barcelona H vinner og begge lag scorer

Dortmund - Monaco Begge lag scorer

 

Odds: 7,39

 

Juventus - Barcelona H putter minst to mål

Dortmund - Monaco Begge lag scorer i begge omganger

 

Odds: 19,98

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Godt spørsmål. Overførte alt fra Bet365 til neteller og derfra til Betsson. For jeg forsto nesten noe ikke var som det skulle.
Fikk hverken penger ut eller inn fra banken hos Neteller, Det sto at du måtte laste opp Id, men det gjør jeg ikke. Stoler ikke på det hjelper heller nå.

Har alt hos Bettson nå, og håper de kan tas ut. For tiden kan man ikke ta uttak med kort, men det er midlertidig problem sa de på chat til meg hvertfall ( par dager siden) Man kan overføre til bank ser det ut til.
Hvis de stenger alt mister vi vel alle pengene. Vet ikke om de har lov til å gjøre det?
 

Lenke til kommentar

Risikabel kupong, spesielt da jeg har forstått det slik at Monaco fokuserer på CL og dermed stiller med et B-preget lag. Samtidig er jo ballen rund...

 

Selv prøver jeg meg på NM-cupen.

 

Kråkerøy - Fredrikstad Minst fire mål

Redalen - Raufoss (1-0) B

Fjøra - Sogndal Minst fire mål

Holmlia - Stabæk Minst fire mål

 

Odds: 6,34

Lenke til kommentar

Er det helt smertefritt å ta ut og spille på betsson osv fortsatt?

 

Tydeligvis ikke. Prøvde å ta uttak til bank konto, og fikk nettopp denne mailen:

 

 

Edit: Av sikkerhetsgrunner redigerer jeg nå bort kopien av mailen jeg fikk. Har fårtt svar på den delen.

 

Føste jeg tenkte: Forbasket lureri, det var takk og favel til de lappene.

 

Hva sier andre, har dere lastet opp ID og mask til disse sidene?

Fikk samme besked fra netteller, da jeg prøvde uttak den veien. Regner med det er fucked alt sammen.

 

tror ikke jeg gjør det, og garantert ikke uten at jeg er helt sikker på det vil gjøre at jeg får de ut.

For hva hjelper det der, hvis myndighetene har gjort det ulovlig til å ta ut noe derfra..? :shrug:

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...