Gå til innhold

Hardware.nos julekalender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-18 00:46, skrev Nerd_fx:

Quote:


Den 2002-12-17 23:40, skrev PIIIpower:

Bra pris på dagen kabinett... Kansje pappa skal unne seg noe sånt til jul?





 

Det er faktiskt ikke bra pris i det hele tatt. Sjekk prisguiden. Du får kabinettet rimeligere både hos
og

 

ja men sjekk lagerstatusen til pcutstyr 5 januar får de den inn og support sjappa så jo ut jo ikke ut som noen data sjappe mer som webdesign.

greit tilbud det der,syns kassa er stygg jeg men så liker jeg ikke mac heller,gårsdagens 17. tilbud på komplett var jo bedre chiftec matrix kasse blå til 695 mye stilligere case

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-18 01:02, skrev Danny:

ja men sjekk lagerstatusen til pcutstyr 5 januar får de den inn og support sjappa så jo ut jo ikke ut som noen data sjappe mer som webdesign.

greit tilbud det der,syns kassa er stygg jeg men så liker jeg ikke mac heller,gårsdagens 17. tilbud på komplett var jo bedre chiftec matrix kasse blå


 

Joda det er en webshop. Jeg har selv handlet der.

Det er litt vanskelig å finne frem ifra hoved siden ser det ut til. Her er adressen jeg går direkte inn på ihvertfall.

http://www.support-datahjelp.no/sd-shop/ca...log/default.php

Lenke til kommentar

Oppsummering fra Infolink Datatjenester!

 

Først av alt vil vi takke for den enorme responsen som har vært på vårt julekalendertilbud 17/12.

 

Vi er nå endelig ajour og kan oppsummere med at vi i går og i dag har sendt ut 300 nettverkskort. Vi har mottatt bestilling på ytterligere 50 som vil bli ettersendt etter jul (de som dessverre må vente noen dager har selvsagt fått beskjed om dette).

 

Vi håper alle blir fornøyd med nettverkskortene og ønsker dere alle en riktig god jul!

 

Vennlig hilsen

Gunnar Johnsen

Infolink Datatjenester AS

Lenke til kommentar

Heisann alle sammen!

 

Vi vil gjerne benytte anledningen til ønske dere alle en riktig God Jul og et Godt Nyttår.

Vi vil også i 2003 være med på å legge prisene på datautstyr på et fornuftig nivå.

 

Til informasjon så sendte vi ut 96 kabinetter i forbindelse med julekalenderen 2. desember. Dette var over all forventning, og vi fikk virkelig prøvd våre interne systemer. Disse kabinettene skal alle være levert, og vi håper samtlige kunder er fornøyd.

 

Vi vil også gjerne takke alle i hardware.no for en kjempejobb!

 

Ha en riktig God Jul og et Godt Nyttår!

Lenke til kommentar

Quote:


Rayline TWB skrev (2002-12-20 09:48):

Hva synes folket om dagens strømforsyning (Dag 20)? Tenker da på støyen <24 db.

Men er dette oppgitt ved normal bruk eller er det ansolutt laveste? Det hadde vært morsomt å vite.



 

Det vet jeg ikke, men så en annen tråd her der en hadde kjøpt den for noen dager siden og sa at den var stillegående. For et 400W PSU er det bra. Har et liggende i en skuff hjemme da den høres ut som en F16 som tar av... Men, har ikke prøvde Thermaltake PSUet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...