Gå til innhold

Tid til World of Warcraft, med studier og dame


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Spelte litt World of Warcraft når det kom ut, synst det var veldig moro, men etter å ha blitt level 35 so fann eg ut at dette kunne bli farleg avhengigheitsskapande, og kutta ut for å prioritere studiane mine.

 

Men, som den store Blizzard-fanen eg er, so fulgte eg med i spenning på kva som skulle skje når The Burning Crusade kom ut, og etter å ha sett ein kompis spele det litt, so fekk eg VELDIG lyst til å opne kontoen min igjen med The Burning Crusade (Blood Elfs ser so vanvittig kult ut!). Spørsmåla mine er: Korleis kombinerar eg dette med studier, dame og litt jobb? Finst det guild der ute som ein kan vere med i utan å spele heile tida?

Og er det nokon her som klarar å kombinere studier, jobb og dame med World of Warcraft?

 

På forhand takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Studier: Ta det som det kommer :p

Jobb: Kaffe er din beste venn til å holde deg våken når du har vært våken hele natten for å spille.

Dame: Introduser henne for The Sims-serien, så er hun like opptatt som deg :)

7741675[/snapback]

 

Studiane tar eg som det kjem, og kaffe er allereie min beste venn, men

dama HATAR faktisk The Sims-serien :!: Ho er mykje meir glad i f.eks Zelda-spel.

Lenke til kommentar

WoW kan fint kombineres med familie og jobb, alt avhenger av hvordan type spiller du er.

 

Den beste tiden i wow har jeg hatt sammen med RL venner, eller noen onlinevenner under questing og bygging av karakterer

Er du ikke ute etter epics så skal det gå helt fint.

 

Derimot er du en som lett blir hekta på ting, og "bare må være best" anbefaller jeg deg ikke wow. Rett og slett fordi du ikke har tid nok i RL til 5 timer wow ++ PR dag.

Snakker ut fra at jeg er i 30 åra, har kone og jobber 5 dager i uka.

Har innebygd konkuranse innstinkt og konkurerte med noen RL venner, som ikke hadde jobb på den tiden jeg raida hardt.

 

Ble jo hengende etter kameratene siden jeg ikke kunne spille 8 timer ++ PR dag.

Bestemte meg derfor å slappe litt mere av med wow, rerollet server og bare kose spilte. Ingen forpliktelser til raid, farming osv. Bare spille å kose seg da man har tid. :)

 

Greier du det kan du helt fint spille wow. :)

Bare husk RL---> WoW.

Lenke til kommentar

Darkrevan: Er noko slikt eg ser for meg eg og må gjere. Trur eg berre får kjøpe meg utvidelsespakka og prøve ei stund. Får gje beskjed til dama om at ho må seie ifrå dersom ho føler at ho blir prioritert under World of Warcraft, for det er VERKELEG eit steg eg ikkje vil ta. Har sett litt for mange folk prioritere World of Warcraft over både studier og forhold.

Lenke til kommentar
Darkrevan: Er noko slikt eg ser for meg eg og må gjere. Trur eg berre får kjøpe meg utvidelsespakka og prøve ei stund. Får gje beskjed til dama om at ho må seie ifrå dersom ho føler at ho blir prioritert under World of Warcraft, for det er VERKELEG eit steg eg ikkje vil ta. Har sett litt for mange folk prioritere World of Warcraft over både studier og forhold.

7741769[/snapback]

Det er et godt valg.

 

Genialt å be dama si fra om hu føler seg nedprioritert. Er desverre ikke alltid man ser sånt selv.

 

Lykke til, og kos deg. Det er det viktigste.

Lenke til kommentar
Vil det vere mindre behov for meg å spele aktivt i eit Player VS Player-guild? Har mest lyst til å gå byrje på nytt att på ein rollespel-server, har høyrd dårlege ting om Player VS Player-rollespel-serverane.

 

Lycantrophe: Hehe.. Jo takk.

7741685[/snapback]

 

 

Synes tiden du har til rådighet skal gå med til å nyte spillet.

Jeg spilte 8 måneder på pvp realm.

Rerollet til pve, har aldri angra.

 

Faktisk oppdaget jeg mange ting med wow som hadde blitt oversett.

På pvp realm ville jeg ikke råde deg til å starte om du skal kose deg med spillet.

Da må du være forberedet på ganking og slikt. Gjerne av spillere som er mange lvls høyere.

 

Anbefaller deg til å sjekke litt rundt på Blizzard sine server forum ved valg av server.

Lenke til kommentar
Darkrevan: Er noko slikt eg ser for meg eg og må gjere. Trur eg berre får kjøpe meg utvidelsespakka og prøve ei stund. Får gje beskjed til dama om at ho må seie ifrå dersom ho føler at ho blir prioritert under World of Warcraft, for det er VERKELEG eit steg eg ikkje vil ta. Har sett litt for mange folk prioritere World of Warcraft over både studier og forhold.

7741769[/snapback]

 

Helt riktig, dessverre er det enkelte som ikke ser og forstår hva dem gjør.

Ingen jeg kjenner har dratt det så langt, men har selv hørt historier om emnet.

Det er viktig å poengtere, er du en person med sunn fornuft greier du deg fint. :)

 

Kona mi har sagt til meg på dem to åra jeg har spilt, to ganger at det har blitt litt for mye. Begge tilfeller var da vi raidet for å få progress. Hun sa bare nå spiller du vel litt for mye, ingen trusler eller slikt. Første gangs beskjeder holdt for meg til å ta en vurdering.

Her kommer jo sunn fornuft inn i bilde. Jeg valgte å kutte ned raiding.

Kona er mere epic enn alle items i wow for å si det slik. :)

Lenke til kommentar
Boogieman,17/01-2007 : 13:58]Studier: Ta det som det kommer :p

Jobb: Kaffe er din beste venn til å holde deg våken når du har vært våken hele natten for å spille.

Dame: Introduser henne for The Sims-serien, så er hun like opptatt som deg :)

7741675[/snapback]

 

Studiane tar eg som det kjem, og kaffe er allereie min beste venn, men

dama HATAR faktisk The Sims-serien :!: Ho er mykje meir glad i f.eks Zelda-spel.

7741700[/snapback]

 

 

Kjøp henne en WII

Lenke til kommentar
Boogieman,17/01-2007 : 13:58]Studier: Ta det som det kommer :p

Jobb: Kaffe er din beste venn til å holde deg våken når du har vært våken hele natten for å spille.

Dame: Introduser henne for The Sims-serien, så er hun like opptatt som deg :)

7741675[/snapback]

 

Studiane tar eg som det kjem, og kaffe er allereie min beste venn, men

dama HATAR faktisk The Sims-serien :!: Ho er mykje meir glad i f.eks Zelda-spel.

7741700[/snapback]

 

 

Kjøp henne en WII

7741996[/snapback]

Med Legend of Zelda: Twilight Princess :p

Lenke til kommentar

Heart of Neltharion @ spinebreaker er guilden for deg ;) vi er for tiden 4 venner og noen andre folk som spiller casual der. med både stuider damer og jobb ;) Ingen progressjons-press, men mye morro:D

Main+altene våre er 10-50 så du havener ikke "på etterskudd" om du begynner nå ;)

 

/w eller send ingame-mail til Aranashi eller Ananchel om du er intresert :)

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Hei!

 

Spelte litt World of Warcraft når det kom ut, synst det var veldig moro, men etter å ha blitt level 35 so fann eg ut at dette kunne bli farleg avhengigheitsskapande, og kutta ut for å prioritere studiane mine.

 

Men, som den store Blizzard-fanen eg er, so fulgte eg med i spenning på kva som skulle skje når The Burning Crusade kom ut, og etter å ha sett ein kompis spele det litt, so fekk eg VELDIG lyst til å opne kontoen min igjen med The Burning Crusade (Blood Elfs ser so vanvittig kult ut!). Spørsmåla mine er: Korleis kombinerar eg dette med studier, dame og litt jobb? Finst det guild der ute som ein kan vere med i utan å spele heile tida?

Og er det nokon her som klarar å kombinere studier, jobb og dame med World of Warcraft?

 

På forhand takk for hjelpa!

7741554[/snapback]

 

 

du kan gå freelancer uten guild, er jo haue vis av Pug runs nå for tiden, eller eventuelt en PVP guild .. jeg har dame,jobb og masse annet stress å gjøre, enda har jeg god tid til å sette meg ned å spille og kose meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...