Gå til innhold

Tid til World of Warcraft, med studier og dame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boogieman,17/01-2007 : 13:58]Studier: Ta det som det kommer :p

Jobb: Kaffe er din beste venn til å holde deg våken når du har vært våken hele natten for å spille.

Dame: Introduser henne for The Sims-serien, så er hun like opptatt som deg :)

7741675[/snapback]

 

Studiane tar eg som det kjem, og kaffe er allereie min beste venn, men

dama HATAR faktisk The Sims-serien :!: Ho er mykje meir glad i f.eks Zelda-spel.

7741700[/snapback]

 

 

Kjøp henne en WII

7741996[/snapback]

Med Legend of Zelda: Twilight Princess :p

7744357[/snapback]

 

Det var det jeg hintet til siden jeg quotet at hun likte zelda :yes:

Lenke til kommentar

Det går fint med jobb, skole og dame. Jeg selv, ranka rank 11 Commander, raida mye i lang tid med dame, skole og jobb. Selfølgelig, blir lite tid til annet. Men etter at jeg starta igjen nå, så går det veldig bra. Bare logger på å grinder litt når jeg kan, og har blitt level 62 uten å sitte der konstant. Så det skal gå fint:)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Spelte litt World of Warcraft når det kom ut, synst det var veldig moro, men etter å ha blitt level 35 so fann eg ut at dette kunne bli farleg avhengigheitsskapande, og kutta ut for å prioritere studiane mine.

 

Men, som den store Blizzard-fanen eg er, so fulgte eg med i spenning på kva som skulle skje når The Burning Crusade kom ut, og etter å ha sett ein kompis spele det litt, so fekk eg VELDIG lyst til å opne kontoen min igjen med The Burning Crusade (Blood Elfs ser so vanvittig kult ut!). Spørsmåla mine er: Korleis kombinerar eg dette med studier, dame og litt jobb? Finst det guild der ute som ein kan vere med i utan å spele heile tida?

Og er det nokon her som klarar å kombinere studier, jobb og dame med World of Warcraft?

 

På forhand takk for hjelpa!

7741554[/snapback]

 

 

hei.. finnest MANGE guilder som vil ha det selv om du ikke raider.. selv raider jeg ALDRI og har aldri hatt problem med å finne meg en guild.

 

selv har jeg både dame og jobb.. begge krever mye tid.. de dagene det blir minst tid til spilling kan du sette deg enkle mål som f.eks: kvitte deg med rest xp (dette er ofte ikke mer enn 5-10%), sjekke AH (selge ting du har crafta, sjekke om det er noe du har lyst på, eller kjøpe noe some er verdt mer enn hva folk selger den for, for å selge den på nytt(fin måte å tjene penger).

 

eller ta et par BG's.

 

No som TBC har kommet har det blit enklere for oss casual players, siden vi kan få HWL gear (beste pvp gearet) uten å tilbringe 14-16 timer med pvp hver dag.

 

Arena er ranking, så om du bare spiller 4-5 runder pr dag så har du likavel en go sjangse til å gjøre det bra.

 

så selv om de fleste hard core spillerne mener at det ikke er mulig å spille wow når du har dame/jobb så er det faktisk det.. må bare passe på at du ikke blir for hekta og starter å sykemelde deg fra jobb og plaserer dama på hylla.

Lenke til kommentar

Heia!

 

Jeg er en jente som også har jobb, mann og bikkje :) og samtidig er jeg wow hekta. Jeg spiller når jeg har tid til overs og egentlig passer det meg fint. Av og til kan jeg kjenne wow suget, spesielt når jeg vet at jeg ikke har mulighet til å spille, slim som idag da jeg og samboer skal pusse opp hus, ikke så forenlig med wow spilling det. Men gjett hvilket rim vi har begynt å pusse opp først? jo selvsagt datarommet :) hehee

 

Vi flytter inn i hus om et par mnd og den oppussinga kommer til å ta tid. Men thats real life og jeg tror ikke jeg hadde kost meg like mye med wow hvis jeg ikke hadde hatt et real life utenom.

 

Vet dere forresten om et guild på dragonblight server som tar inn medlemmer som ikke spiller hardcore??

Lenke til kommentar

Først vil eg berre takke for alle svar. Ser ut som om det er fleire her som klarar å kombinere World of Warcraft og "privatliv", so det ser ut som om eg kjem til å prøve. Kjem kanskje til å poste server og namn på person her når eg først får kjøpt meg Burning Crusade, so får vi sjå kva som skjer.

 

Takk for alle tips! Lykke til med Burning Crusade.

Lenke til kommentar
Sjøl er jeg med i et casual raiding guild. Det vil si et par 40-manns i uka. Nå som burning crusade er ute, blir det nok en stund til, men det er jo greit å slippe å kjøre de nye 5-manns instancene i pugs. Har mere enn nok tid til å studere, feste og gjøre hva jeg vil. :)

7744869[/snapback]

Slik som du beskriver deg her mener jeg at det ser ut som om du bør begynne å spille litt mindre. Du burde alltid ha tid til å studere, feste og gjøre hva du vil selv om du spiller WoW. Det er et spill som du spiller for å ha det gøy, ikke en plikt eller jobb.

Lenke til kommentar
Nei, treng vel ikkje vere med i eit guild, men eg trur det blir mykje meir moro på den måten. Er vel meir moro å ha ein "gjeng" å spele med vel?

7741627[/snapback]

 

Jeg synes i hvert fald at det er utroligt svært med min lvl 51 gnome warrior uden guild (ved lavere levels er det intet problem at udføre en del alene og finde grupper når det er nødvendigt, men ved dette level er det svært, for der er ingen quests jeg kan udføre alene hvis jeg ikke finder en gruppe), men det virker til at alle guilds kun handler om at komme op i level hurtigt og få det bedste udstyr så man kan pwne alle og raide. Er man ikke logget på i et par uker bliver man sparket ud.

 

Findes der ikke sådan et guild derude? (Er på Aszune). Et guild hvor man hjælper hinanden med quests og der ikke er noget pres for at man skal op i level og raide så snart som muligt?

 

Jeg spiller for moskab og oplevelse

 

Undskyld hvis jeg stjæler din tråd lidt, men der er i det mindste en sammenhæng; nemlig at jeg heller ikke gider at lade mit liv styre af WoW, så jeg spiller når det passer ind i hvad jeg ellers gør; det sker at jeg spiller næsten hver dag en tid og det sket at jeg ikke spiller WoW i flere uker.

Endret av Nikitta
Lenke til kommentar
Hei!

 

Spelte litt World of Warcraft når det kom ut, synst det var veldig moro, men etter å ha blitt level 35 so fann eg ut at dette kunne bli farleg avhengigheitsskapande, og kutta ut for å prioritere studiane mine.

 

Men, som den store Blizzard-fanen eg er, so fulgte eg med i spenning på kva som skulle skje når The Burning Crusade kom ut, og etter å ha sett ein kompis spele det litt, so fekk eg VELDIG lyst til å opne kontoen min igjen med The Burning Crusade (Blood Elfs ser so vanvittig kult ut!). Spørsmåla mine er: Korleis kombinerar eg dette med studier, dame og litt jobb? Finst det guild der ute som ein kan vere med i utan å spele heile tida?

Og er det nokon her som klarar å kombinere studier, jobb og dame med World of Warcraft?

 

På forhand takk for hjelpa!

7741554[/snapback]

 

Min erfaring er at selv med skole og dame blir det tid iblant til dataspill. World of Warcraft er ikke noe unntak fra dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...