Gå til innhold

Kva syns du om Diskusjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid noe spennende å lese. Lærer nye ting innen data så godt som hver dag, samtidig som jeg skriver mye mer enn ellers.

Jeg synes iallefall selv at jeg kan ordlegge meg mye bedre nå enn før.

Jeg har blitt raskere på tastaturet, mye raskere.

 

Dessuten kan man alltid få hjelp! Det synes jeg er det beste.

Det er alltid noen som vet svaret. :)

Lenke til kommentar
"Dagen blir ikke den samme uten"  :thumbup:

7737315[/snapback]

 

 

Helt enig.

 

Spess når man sitter på nett 7,5 timer på jobb hver dag...

7740872[/snapback]

Eller når man sitter på nett 7 timer på kurs hver dag. Når det lærern babler om blir for kjedelig er det bare å kikke innom forumet. Lærern tror bare jeg skriver notiser om det han prater om alikevel hehe

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for Dotten, så hadde jeg likt meg her.

7739075[/snapback]

 

:wee:

 

Om det virkelig hadde vært tilfelle så hadde det vært høydepunkt for dagen min. Men akk, som din sensei så vet jeg hvor glad du er i meg.

 

Forumet er et kjekt tidsfordriv. Tror til og med jeg har lært en ting eller to her inne.

Lenke til kommentar
Nei, det hadde det ikke. Poenget mitt var at før så kunne man ha det litt morro med kamerater. Man kunne kødde litt. Nå er det regler i hytt og pine for hva man kan snakke om. Virker det som hvertfall. Det var et dårlig eksempel jeg kom med der, så glem akkurat det. Hadde vært uten søvn litt for lenge.

7740504[/snapback]

Eg kalte en kompis her for tosk barre for løye å så får eg jo advarsel å heila pakkå.. Administratoren klikka helt...

Lenke til kommentar
Nei, det hadde det ikke. Poenget mitt var at før så kunne man ha det litt morro med kamerater. Man kunne kødde litt. Nå er det regler i hytt og pine for hva man kan snakke om. Virker det som hvertfall. Det var et dårlig eksempel jeg kom med der, så glem akkurat det. Hadde vært uten søvn litt for lenge.

7740504[/snapback]

Eg kalte en kompis her for tosk barre for løye å så får eg jo advarsel å heila pakkå.. Administratoren klikka helt...

7743428[/snapback]

hihi sier det er det selv :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-95147

Neida, jeg har ikke svart enda :ph34r:

 

Innbiller meg at jeg har blitt litt flinkere til å ordlegge meg, diskutere konstruktivt, samt at forumet har et oppkomme av kunnskapsrike og hjelpsomme medlemmer.

 

Hvis jeg der i mot var arbeidsgiver og kunne se hva enkelte arbeidstakere brukte arbeidstiden til, ville jeg forsøkt å bestikke Bush til å innlemme diskusjon.no på terrorlisten :p

 

At jeg også kunne tenkt meg litt større takhøyde er heller ingen hemmelighet, men av hensynet til de "søte små" så må det vel kanskje være sånn ... :hrm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...