Gå til innhold

Kva syns du om Diskusjon?


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt diskusjon.no siden jeg var en liten drittunge. Dette har alltid vært stedet der jeg kunne komme å spørre om spørsmål, hovedsaklig innen kategorien data/hardware. Men også i de senere år har dette forumet hjulpet meg på mange andre måter, som jeg sa til min nyregistrerte venn (mr_white): "Dette forumet her får du svar på alt du måtte lure på". Og det tror jeg virkelig på. Diskusjon.no er også et sted for å finne underholdende lesestoff og forumet har mange fargerike og interessante typer.

Jeg nevner Steffyboy, Wh1te og selvfølgelig cun, som alle respekterer pompøst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Dette forumet her får du svar på alt du måtte lure på". Og det tror jeg virkelig på.

8033063[/snapback]

 

Dette må jo også være målet. Forhåpentligvis opplever vi etterhvert den samme spisskometanse, entusiasme og bredde over større deler av forumet som det vi finner innen hardware og spill :)

Lenke til kommentar
"Dette forumet her får du svar på alt du måtte lure på".

 

8033063[/snapback]

 

Spør om hvorfor PCen din danser på bordet til Ravi og hvorfor PCen da har så dårlig musikksmak, så er det alltid noen som har svar.

 

"Dette forumet her får du svar på alt du måtte lure på". Og det tror jeg virkelig på.

8033063[/snapback]

 

Dette må jo også være målet. Forhåpentligvis opplever vi etterhvert den samme spisskometanse, entusiasme og bredde over større deler av forumet som det vi finner innen hardware og spill :)

8037682[/snapback]

 

Vi jobber hardt i Programvare-delen for dette iallefall. Jeg er alltid i beredskap i Mac-delen for å besvare eventuelle spørsmål.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...