Gå til innhold

Kva syns du om Diskusjon?


Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Diskusjon er min eneste venn for tiden. Her inne treffer jeg folk, og bruker veldig mye tid. Leser, poster, og lærer. Men først og fremst er det et viktig tidsfordriv. Jeg liker Diskusjon veldig godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hyggelig forum dette. De første månedene så jeg bare hardware-delen, noe som egentlig er litt flaut. Menmen.

Sånn kort oppsummert vil jeg si at diskusjon.no er et forum med meget mange kvalitetspostere, interessante mennesker, og gøyale ting å lese.

Men igjen, er noen som ødelegger.Men sånn er det vel overalt.

Lenke til kommentar

Vet du hva? Jeg kom på at det kunne vært genialt med en avstemningsfunksjon a la big brother der brukerne stemmer ut en bruker de misliker, også blir denne banna den neste måneden til neste avstemning. å den måten kan vi gjøre forumet til et bedre sted. :p

 

Men joda, diskusjon.no er et greit sted å henge på, ihvertfall om man ser på andre forum på nettet.

Lenke til kommentar
diskusjon er bra, masse nyttig og intresannt, og mye løye og lese,

 

hva synes du da "ainstainy"

7737949[/snapback]

Jo, eg syns det er et veldig bra forum.. Eg sitter kanskje bare ein dag på diskusjon å så neste dag er eg lei det... Men neste dag itte det må eg bare innpå :p

Sitter på diskusjon og iform.no, mn iform blir ein ofte litt fortere lei av... På diskusjon kan ein snakke om absolutt alt :p

Endret av ainstainy
Lenke til kommentar
Vet du hva? Jeg kom på at det kunne vært genialt med en avstemningsfunksjon a la big brother der brukerne stemmer ut en bruker de misliker, også blir denne banna den neste måneden til neste avstemning. å den måten kan vi gjøre forumet til et bedre sted. :p

 

Men joda, diskusjon.no er et greit sted å henge på, ihvertfall om man ser på andre forum på nettet.

7738806[/snapback]

Hvorfor skulle det gjøre forumet til en bedre plass?

Er jo mye bedre å ta opp med den eventuelle personen det gjelder og fortelle hva du ikke liker. Blir jo ikke noe bedre av at han/henne blirt borte 30 dager og så kommer tilbake. (Dessuten er vel moderatorene her flinke å dele ut advarsel, så)

Lenke til kommentar

Hva jeg synes om dette forumet? Veeel. Det er enkelte moderatorer her som aldri skulle blitt moderatorer. De liker tanken på at de har litt mer makt enn en gjennomsnittlig bruker, fjortiser og drittunger har tatt over et par områder av dette forumet og det er ikke som det pleide å være her.

 

Før kunne man ha det gøy, kødde litt, slenge litt dritt og slikt uten at det ble for store konsekvenser.

 

Om jeg hadde sagt "Hylo er en kjønnsleppe!" i SO nå, så hadde jeg sikkert fått 40% og 3 måneders ban. (Satt litt på spissen, I know)

 

Diskusjon.no var bedre før.

Lenke til kommentar

Hvis du ser på postcounten min så ser du nok at jeg er en fan av diskusjon.no. Noen av trådene kan gjøre en møkkadag til noe fint. Et perfekt sted å møte mennesker som du kan diskutere alt med uten å være redd for hva de synes om deg som person. Deppetråden er f.eks. et kjempeflott sted å lesse ut om problemene dine og faktisk få råd som hjelper deg...

 

edit:

forum.hw.no var bedre enn diskusjon.no noensinne har vært.

7738942[/snapback]

Ja stemmer det... Kvaliteten har på visse punkter sunket. Men likefult er det et kjempeflott forum. Mitt andre "hjem". (selv om det bare er et virtuelt møtested)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Hva jeg synes om dette forumet? Veeel. Det er enkelte moderatorer her som aldri skulle blitt moderatorer. De liker tanken på at de har litt mer makt enn en gjennomsnittlig bruker, fjortiser og drittunger har tatt over et par områder av dette forumet og det er ikke som det pleide å være her.

 

Før kunne man ha det gøy, kødde litt, slenge litt dritt og slikt uten at det ble for store konsekvenser.

 

Om jeg hadde sagt "Hylo er en kjønnsleppe!" i SO nå, så hadde jeg sikkert fått 40% og 3 måneders ban. (Satt litt på spissen, I know)

 

Diskusjon.no var bedre før.

7738879[/snapback]

 

Tror du forumet hadde vært noe kjekt hvis alle sammen kalte hverandre kjønnslepper, og det ble sånn 500 sider i hver tråd fordi det hele tiden ville vært noen som spammet?

Lenke til kommentar

Nei, det hadde det ikke. Poenget mitt var at før så kunne man ha det litt morro med kamerater. Man kunne kødde litt. Nå er det regler i hytt og pine for hva man kan snakke om. Virker det som hvertfall. Det var et dårlig eksempel jeg kom med der, så glem akkurat det. Hadde vært uten søvn litt for lenge.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...