ElmotriX Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) jeg har Get Plus internett linje: Inntil 7000 kbps nedlasting Inntil 1000 kbps opplasting men gjør et forsjøk på å kjøre 2x wow på 2 pc'er... vurderer å oppgradere linja, men skal jeg gå for mer opplastning hastighet, eller ner nedlasting(denne gir også litt mer opplastning) altså gå opp til Get ultra, eller holde meg på Get Plus, men betale ekstra opplastning? er litt usikker på hva jeg trenger for å kjøre wow helt ok.. bruker det like mye opplastning som nedlastning? eller mere av den ene? (Get = UPC = Chello for di som ikke har fått det med seg ) Endret 13. januar 2007 av ElmotriX
Nuvian Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 jeg har Gat Plus internett linje: Inntil 7000 kbps nedlasting Inntil 1000 kbps opplasting men gjør et forsjøk på å kjøre 2x wow på 2 pc'er... vurderer å oppgradere linja, men skal jeg gå for mer opplastning hastighet, eller ner nedlasting(denne gir også litt mer opplastning) altså gå opp til Get ultra, eller holde meg på Get Plus, men betale ekstra opplastning? er litt usikker på hva jeg trenger for å kjøre wow helt ok.. bruker det like mye opplastning som nedlastning? eller mere av den ene? 7714665[/snapback] går greit det,trenger ikke bedre linje til det,har multiboxed 4 EQ2 acc`s på en 1mbit telenor linje før,funka helt ok.
oophus_3do Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Du burde da lett kunne kjøre to PCer koblet på nettet med det der! Du skal vell kunne ha 3-4 er jeg sikker på.
Rostad Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Vi satt 3 stk på 1 ISDN linje da. var ikke top ping men gikk fremdels ann og spille.
Fruktkake Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Wow bruker sånn 0,2-6kbps i raids.. Du trenger ikke mye.
wilai Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 går fint med 10 stk - med 600 på upload. ping var i grønn men kan hende at det lagge litt
Amon Amarth Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Skal du spille på samme PC og på samme skjerm og alt tabbe, så lønner det seg med mer ram osv.. ikke linje
Tmz Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hva er vitsen med å kjøre wow på 2 pcer samtidig? Forresten tror jeg den linja er mer en god nok for 2 pcer, jeg har selv 2.5mbit inn og 0.3 ut og har ikke lagg.
Heart Break Kid Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 jeg har Get Plus internett linje: Inntil 7000 kbps nedlasting Inntil 1000 kbps opplasting men gjør et forsjøk på å kjøre 2x wow på 2 pc'er... vurderer å oppgradere linja, men skal jeg gå for mer opplastning hastighet, eller ner nedlasting(denne gir også litt mer opplastning) altså gå opp til Get ultra, eller holde meg på Get Plus, men betale ekstra opplastning? er litt usikker på hva jeg trenger for å kjøre wow helt ok.. bruker det like mye opplastning som nedlastning? eller mere av den ene? (Get = UPC = Chello for di som ikke har fått det med seg ) 7714665[/snapback] Når jeg har LAN er vi 4-5 personer som spiller WoW på lik linje som nevn over, så 2 stk skulle ikke være noe problem.
DeadbeaT Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hva er vitsen med å kjøre wow på 2 pcer samtidig? Forresten tror jeg den linja er mer en god nok for 2 pcer, jeg har selv 2.5mbit inn og 0.3 ut og har ikke lagg. 7715897[/snapback] bor du hjemme er jeg sikker på at broren din (gitt at du har en) også spiller wow. altså 2 pcer som skal kjøre wow. spiller du med dual account trenger du 2 pcer, eventuelt 1 på bekostning av ytelse. og har du kompiser på besøk med laptop blir det gjerne flere pcer på wow samtidig. og la oss ikke begynne på studentlivet, bor du i bofellesskap med noen andre grabbar kan du være sikker på at flere enn bare deg spiller wow, dermoed flere pcer på wow samtidig over samme linje. det var et ganske lite gjennomtenkt spørsmål var det ikke? her kjører jeg 5 m/bit opp, 2 m/bit ned og har lite til ingen problemer med å holde 3-4 pcer på wow samtidig med lite til ingen merkbar forskjell i ping.
mad_arab Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Ifølge Netlimiter, ligger min WoW på rundt 3Kb/s (24kbit/s om du vil). Det er sikkert mer under raids osv, men uansett ikke veldig mye.
Rookie_NO Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hva er vitsen med å kjøre wow på 2 pcer samtidig? Forresten tror jeg den linja er mer en god nok for 2 pcer, jeg har selv 2.5mbit inn og 0.3 ut og har ikke lagg. 7715897[/snapback] Vel det er en kjent sak helt fra begynnelsen av MMORPG spillene at to kontoer med to maskiner og en enkel setup gjør at du kan levle to karakterer samtidig. Gjerne en healer og en tank... Flere i guildet mitt som har gjort det. Selv skjønner jeg ikke vitsen da hele moro jo er nettopp å levle figurene dine "selv". Men du slipper litt LFG på elite quests... Til OP: Du trenger ikke større linje enn den du har for å kjøre bare 2 wow samtidig.
gamer73 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg spilte wow på den bærbare pc'en min på ferge fra Halhjem til sandvikvåg, med å bruke mobben min som oppkobling. Jeg brukte da GPRS. Det gikk jo ann å spille, men jeg hadde 1000 i ping. Dvs at alt jeg gjorde var med 1 sek forsinkelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå