Gå til innhold

Pirates,Vikings and Knights II (Norsk Server)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Server IP: 129.241.69.254

Port: 27015

Linje: Fiber :)

Servern kjører med mp_friendlyfire påslått da det oppfordrer piratene til å spille mer taktisk istedenfor å være suicidal bombere.

Enjoy !

Servern er hostet på NTNU i Trondheim, ergo veldig god ping er forventet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig. Flott server, med god ping. Ingen lagging, bortsett fra den ene gangen da det begynte å lagge så infernalsk på det castle-brettet. Ellers er det bare supert. Flott å få drepe andre forumgjengere med vikingøksa mi! :D

Skrevet
Hmm, har ikke spillt PVK siden modden kom ut til det første Half-Life..

husker jeg og noen kamerater spillte det hele tia da.. skulle gjerne prøvd det nye også :)

7736923[/snapback]

Det finnes en annen tråd om modden som du kan lese her i mod-forumet også. Der kan du diskutere selve modden. Uansett, jeg anbefaler deg på det sterkeste å skaffe deg denne modden. den er KNALLBRA! :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet
Serveren er desverre tatt ned grunnet manglende interesse.

7821337[/snapback]

! ! ! nei, var det så manglende interesse også? jeg fikk ikke testa den engang :( hadde vært stasj og tatt en vikingkamp med resten av forumbrukerne :)

Skrevet (endret)

Vi kommer til å sette opp servern igjen hvis interesse, problemet er at det er få servere samt vi har en del "offisielle" servere som ødelegger en del. På ett så lite miljø så blir det at fleste henger på sine faste servere, så nye servere blir veldig vanskelig å oppdrive.

Personlig spiller jeg det hver dag fortsatt og like morro enda. Ingenting som slår dette !

Endret av Avean
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...