Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Jeg syns magen din var finere før.

8306167[/snapback]

Må egentlig si meg enig der. Du har alt for lite fett på siste bildet. Du burde heller legge på deg litt.

8307399[/snapback]

signed.

8312026[/snapback]

 

Kan umulig være hyggelig for Mushi som har jobbet hardt, å få slike tilbakemeldinger. Har sakt det jeg synes lengre opp, ville bare si dette også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser sånn ut ja.

 

Ellers en kurant kropp. Litt spinkel kanskje.  :tease:

8311670[/snapback]

Spinkel? Synes den så egentlig ganske bra ut jeg.

8312742[/snapback]

Ehm. Altså min mening er for mye bein som syns her og der. Skuldre ser ikke trente ut. Ribbena syns :ermm: etc.

Er ikke perfekt selv altså :!:

Lenke til kommentar

Hehe.. Det her er som når du har kjøretimer... Selvsagt vil du at kjørelæreren skal si at du suger til å kjøre hvis du gjør det, du vil at han skal si sannheten, hvis ikke så klarer du jo ikke oppkjøringa :p

 

Det er vel ingen her inne som sa noe negativt KUN for å være frekk. Men det er jo sånn da.. Hvis du spør om noe og ikke får det svaret du ville ha, så blir det jo negativt.. Men jeg tenker sånn at sannheten er positiv. Hvis dere skjønner.

 

Men jeg driter i åssen folk ser ut.. Jeg kunne sagt at en eller annen jente var altfor tynn, men alikavel ikke hatt noe som helst imot den personen :) Sånn er vel de fleste, bortsett fra de som er falske og skjuler sannheten for en eller annen grunn, vet ikke hva?

 

Noen liker jenter som er tynne, noen liker smellfeite jenter... Jeg liker jenter med litt kjøtt på kroppen, altså ikke feite, men de kan godt ha litt å ta i. Bitte litt lubne jenter... Ingen ting er bedre enn det!

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Men så spurte vedkommende om forslag til forbedringer. Det å si at magen hennes var finere før er vel kanskje ikke et forslag?

 

Men for all del. Skjønner jo hva du mener.

8313417[/snapback]

 

Det var et forslag hvis man ser på bildene så ser du hva som var der før og som ikke er der nå :)

 

Men som sagt, jeg liker smålubne jenter (ikke feite), så det var mest min egen mening. Er nok et flertall som syns magen hennes er fin som den er nå.

Lenke til kommentar
Grievdus: Hvor mye olje gikk det med?

 

Mye :p

8311651[/snapback]

Ser sånn ut ja.

 

Ellers en kurant kropp. Litt spinkel kanskje. :tease:

8311670[/snapback]

 

Få se kassa på deg da :tease: Synes det så bra ut jeg.. Så klart, man hadde sett større og sterkere ut om han hadde hatt noen mer kilo, men det er ikke alle som klarer å legge på seg heller.. :ermm:

 

Jeg ser ganske ut som han, kanskje ikke like mye muskler. Og bein stikker fram på kroppen min og, klarer ikke å legge på meg :ermm:

Lenke til kommentar
Grievdus: Hvor mye olje gikk det med?

 

Mye :p

8311651[/snapback]

Ser sånn ut ja.

 

Ellers en kurant kropp. Litt spinkel kanskje. :tease:

8311670[/snapback]

 

Få se kassa på deg da :tease: Synes det så bra ut jeg.. Så klart, man hadde sett større og sterkere ut om han hadde hatt noen mer kilo, men det er ikke alle som klarer å legge på seg heller.. :ermm:

 

Jeg ser ganske ut som han, kanskje ikke like mye muskler. Og bein stikker fram på kroppen min og, klarer ikke å legge på meg :ermm:

8313454[/snapback]

Jeg har ikk noe behov for å legge ut bilde av min overkropp på internett. Dessuten er jeg ikke perfekt selv. Leser du alt som er skrevet vettu :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...