Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Jeg søkte lit men fant ikke en tråd som tar for seg dette.

 

Her kan du poste bilder av din overkropp, trenger ikke være veltrent, eller ta for seg magen da vi allerede har en tråd for det.

 

 

Jeg kommer selv med et bidrag når jeg ser om det er interesse for en slik tråd.

 

Jeg kommer til å bruke bildene til å ha noe strekke meg mot.

 

Ta gjerne med hvordan du trener.

 

 

Marius

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med at trådstarter begynner og legge ut bilde først ?

7706252[/snapback]

 

Javel! Ser ut som det er en liten interesse for det så det går greit.

 

*Selvportrett*

 

 

Håper ikke denne tråden blir stengt da :ermm:

 

 

Edit: Så lenge man holder seg til legger og lår går det greit. Vil ikke at det skal bli en p*rn* tråd så sørg for å sensurer da ;)

Endret av Marius olsen
Lenke til kommentar
Bra fett% på dere. Spis mer og tren baseøvelser så blir dette bra til sommeren;)

7706921[/snapback]

Fettprosenten er hovedbekymringen min, har liksom alltid hatt noen få kilo for mye samme om jeg har trent eller ikke.. Skal ta bilde når jeg får ny mobil med bedre kamera, og så kommer jeg til å trappe opp kardioen og tenke mer kosthold og oppdatere til sommeren :]

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Fettprosenten er hovedbekymringen min, har liksom alltid hatt noen få kilo for mye samme om jeg har trent eller ikke..

7706947[/snapback]

Vil si at det er bedre å ha litt for mye å dra på enn å ha litt for lite, selv om det kan være hardt å bli kvitt de ekstra kiloene. Selv har jeg nesten hele livet vært en av de små og tynne, men har det siste halvåret spist litt ekstra og blitt ca. normal. Målet er selvfølgelig å bli litt større og sterkere enn de fleste andre :D

Lenke til kommentar
Enig der, bedre å ha litt for mye enn for lite. Muskler kommer ikke uten fett, kjør hardcore kosthold :)

7707096[/snapback]

Det er vel ikke helt sant. Siden jeg ikke har fett, så kan jeg ikke legge på meg musler da?. Ikke sånn det fungerer gitt. Viktig kosthold er alt.

 

Bilde av meg fra i sommer. Har bulka en del siden da.

post-106330-1168628687_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kan legge til at jeg driver med friidrett, 400m/800m, så det å bli et berg av muskler er ikke et mål jeg har. Men trener jo en del styrke, men passer på at det ikke blir for mye og at fettprosenten holder seg lav.  :)

7706992[/snapback]

De to hardeste løpsøvelsene jo :thumbup: Hva er rekorden din på de forskjellige, selv om det er litt OT ...

7707092[/snapback]

52.06 på 400m og 1.55.82 på 800m. Er innendørs KM i morgen så kanskje det blir nye perser igjen. :)

Men hvor blir det av bildene folkens?

Lenke til kommentar
Enig der, bedre å ha litt for mye enn for lite. Muskler kommer ikke uten fett, kjør hardcore kosthold :)

7707096[/snapback]

Det er vel ikke helt sant. Siden jeg ikke har fett, så kan jeg ikke legge på meg musler da?. Ikke sånn det fungerer gitt. Viktig kosthold er alt.

 

Bilde av meg fra i sommer. Har bulka en del siden da.

7707460[/snapback]

Du legger jo på deg noe fett? Men, er jo sefølgelig forskjellig hvor mye man legger på seg.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

1988, 19 år i år du da. Er 16 jeg og er syklist. Blir det for mye muskler på overkroppen blir det hardt i motbakkene, det er mer på beina for å si det sånn.

 

Til dere som sier at jeg/vi er tynne og at i må spise mer:

 

Jeg spiser desidert mest av alle på skolen min! (Elever)

 

Jeg har nok ganske god forbrenning. Jeg er heldig og har alltid vært sterk, uten å trent noe, og det er kun i de siste jeg har tatt armhevinger og sit-ups.

 

Men muskler komme rikke bare av basisøvelsser da. Jeg har bra kondisjon, som komme rav mye fotballsparking tidligere. Tror det er der jeg har fått musklene :)

 

 

Marius

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...