Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der var bildene på plass. Respons, noen? Tips til hva som kan forbedres?

8303045[/snapback]

Bare fortsett og tren og spis du! :) Du virker veldig tynn nå, men fortsetter du å trene får du en bra kropp.

 

 

Dessuten, magen min er ikke det jeg er mest fornøyd med. Jeg trener den mest nå, vil få litt "synelige" muskler der.

8303047[/snapback]

Si meg, finnes det jenter som er fornøyde nok med magen sin?
Lenke til kommentar

Ser ut som er bra utgangspunkt det TheGnome.

 

Spis mye og legg litt på deg så skal det nok gå! :)

 

Fler en meg og et par til på forumet her som er spinkloes. Eller er det bare "bolere" her?

8296840[/snapback]

Er langt fra spinkel :)

 

Men hver så snill ikke bruk ordtaket "bolere" det høres så utrolig dumt ut.

 

Er feil å kalle noen som er store "bolere" og mange kan ta seg nær av sånt ;)

 

Edit: Nei, det er faktisk ikke bildeplikt.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Vær stolt av den kroppen man har :D Uansett :) Btw, vil tipse deg TheGnome mot å spise for fort/bulke. Jeg gjorde det, vokste mye i både styrke og størrelse, resultatet var strekkmerker, strekkmerker og atter strekkmerker. Vil prøve hindre andre i å få det. Angrer veldig, de går aldri bort...

8303239[/snapback]

Hvordan fikk du strekkmerker av det og er det en gang mulig? :dontgetit:

 

Selv bulket jeg meg opp fra 64kg til 84kg på 7mnd og jeg har ikke strekkmerker.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Er klar over at jeg burde legge på meg litt. Fettprosenten min har alltid vært lav. Har klart å gå opp ti kilo de siste ni månedene, og satser på ti til dette året.

Lenke til kommentar
Selv bulket jeg meg opp fra 64kg til 84kg på 7mnd

8303281[/snapback]

:ohmy:

sykt! Du er helten min, hvertfall for i dag! Hvordan i helvete klarte du det? Sånn type våkne opp om natta og tømme i seg masse karbs + spise som et helvete hele tida? Må være utrolig hardt!

 

Er fornøyd med å ha lagt på meg 5 kg (riktignok omtrent ren muskelmasse) siden august jeg...

Lenke til kommentar

Nå skal jeg vise dere hvordan det er og gå i 12 år uten og løfte en vekt! Når du tidligere var amatør bodybuilder :) Skal begynne og trene igjen men trenger et spark i røven!

 

På topp var jeg 115 kilo, Nå er jeg 95 kilo deigklump! 1.76Cm høy 32år :cry:

post-23461-1175633894_thumb.jpg

post-23461-1175633901_thumb.jpg

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
:ohmy:

sykt! Du er helten min, hvertfall for i dag! Hvordan i helvete klarte du det? Sånn type våkne opp om natta og tømme i seg masse karbs + spise som et helvete hele tida? Må være utrolig hardt!

 

Er fornøyd med å ha lagt på meg 5 kg (riktignok omtrent ren muskelmasse) siden august jeg...

8303538[/snapback]

Takk :)

 

Vel jeg spiste rett og slett i kcal overskudd og nok proteiner og karbohydrater. Og det rare med det hele er at jeg nesten ikke har lagt på meg noe fett. Jeg hadde litt fett på kroppen til og med av en kroppsvekt på 64kg og nå har jeg omtrent like mye fett, kanskje bittelitt mer. Men ikke mye.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg vise dere hvordan det er og gå i 12 år uten og løfte en vekt! Når du tidligere var amatør bodybuilder :) Skal begynne og trene igjen men trenger et spark i røven!

 

På topp var jeg 115 kilo, Nå er jeg 95 kilo deigklump! 1.76Cm høy  :cry:

8303592[/snapback]

Kult, stilt i mange stevner eller? Du vet iallefall hva som skal til da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...