Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Takk :)

 

Vel jeg spiste rett og slett i kcal overskudd og nok proteiner og karbohydrater. Og det rare med det hele er at jeg nesten ikke har lagt på meg noe fett. Jeg hadde litt fett på kroppen til og med av en kroppsvekt på 64kg og nå har jeg omtrent like mye fett, kanskje bittelitt mer. Men ikke mye.

8303595[/snapback]

Akkurat det siste der tror jeg ikke helt på, har du lagt på deg 16 kg muskler (antar at du har(og hadde) fettprosent på mellom 15 og 20), bør du minst ha doblet hva du tar i alle øvelsene, noe jeg syns virker usannsynlig på 7mnd. Men for all del, kan hende du har rett og jeg tror feil (jeg har lagt på meg 9 kg gjennom 2 år, og tar omtrent det dobbelte av hva jeg gjorde i starten)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sa at jeg hadde lagt på meg litt fett, men man ser det nesten ikke.

 

Jeg vet at en del er sikkert litt fett og vannvekt, men det SER ikke ut som jeg har lagt på meg mener jeg, siden jeg har også økt i muskelmasse noe som gjør at fettprosenten ikke øker så mye siden jeg øker i muskler samtidig. Tror ikke jeghar lagt på meg 16kg muskelmasse nei ;)

 

Og ja: Jeg tar faktisk omtrent over dobblelt i alt. Første gang jeg prøvde benkpress for 5mnd siden trente jeg med 30kg og nå trener jeg med 62.5kg i benken og jeg trente med 40kg i knebøy, nå trener jeg med litt under 100kg. Trente med 5kg manualer i bicepscurl nå trener jeg med 18kg manualer. Så har økt en del i øvelser ;)

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Jeg vet at en del er sikkert litt fett og vannvekt, men det SER ikke ut som jeg har lagt på meg mener jeg, siden jeg har også økt i muskelmasse noe som gjør at fettprosenten ikke øker så mye siden jeg øker i muskler samtidig. Tror ikke jeghar lagt på meg 16kg muskelmasse nei ;)

8303903[/snapback]

Da er jeg mer med på notene ;) Uansett, jævlig bra jobbet. Og det at du klarer å legge på deg såpass enkelt samtidig som du øker i vekter betyr jo at du har veldig godt anlegg for å bli BB :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, får legge ut jeg og.

Er ca. 78 cm rundt livet nå, skal skje litt endringer på det.

Begynt å trene mer mage i det siste, så håper jeg vil se noen forandringer til sommeren.

Målet er å få mer "markert" mage, muskler kanskje, og fjerne håndtaka.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Også tok jeg bildet etter at jeg hadde spist *unnskyldninger*

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Demille: Fint det da. Bør være ok fornøyd med det. Men du er sikkert en av de uendelige jentene som aldri blir fornøyd med kroppen sin.

 

Christian86: Helt normal kropp, men absolutt mulig for forbedring. Ser du har en liten antydning til bilring rundt magen, så her bør du trene litt for å få den bort. Tren litt mer så får du større pupper og :p hehe.

 

Har bilde selv, men er litt gammelt og klysete så gidder ikke poste det :p

Lenke til kommentar
Demille: Fint det da. Bør være ok fornøyd med det. Men du er sikkert en av de uendelige jentene som aldri blir fornøyd med kroppen sin.

 

Christian86: Helt normal kropp, men absolutt mulig for forbedring. Ser du har en liten antydning til bilring rundt magen, så her bør du trene litt for å få den bort. Tren litt mer så får du større pupper og :p hehe.

 

Har bilde selv, men er litt gammelt og klysete så gidder ikke poste det :p

8305629[/snapback]

 

jeg trøster meg med at jeg nå har flat mage og ikke særlig ølmage aktig som på ungdomsskolen.

Nja, var oppmerksom på den detaljen, men tror kameraet var lite snill med meg, den antydningen er nemlig mye mindre i virkeligheten :p

Uansett, så har jeg vel lagt opp et nokså kraftig treningsopplegg fremover, så får se hva det får av meg :)

 

forresten; noe tips på hva som kan gjøres/brukes?

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Har skrevet svar til deg på treningstråden din og. Les den og hvis du ikke vet om noen gode mageøvelser så skal jeg prøve å finne noen illustrasjoner av noen øvelser. Prøvde å forklare en øvelse i det innlegget, men fjernet det for var så vrient å beskrive med ord. :p

Lenke til kommentar
Hvordan trener du den? :hmm:

8305570[/snapback]

Tar en del sit ups med ball, på ball, uten ball, crunch (elr hva det kalles) med vridning, planken, sideplanken, bruker rotasjonsmaskin også tar jeg hofteløft(?) på sånn..ehm, greie :wee:

12x3

 

Men som sagt, dette har jeg begynt nylig med. Før tok jeg bare de første.

 

Noen tips til annet jeg kan gjøre?

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Da får den nok trent seg godt ja. :) Men så er det vel slik at du heller må trene kondisjon for å få fremhevet magemusklene.

 

Men nok offtopic! Resten tas i treningstråden.

Lenke til kommentar
Jeg syns magen din var finere før.

8306167[/snapback]

Syns ikke det var koslig sakt da :!:

 

Men, du har hofter iallefall da :) Og hadde du hatt buksa litt høyere tror jeg bilde hadde sett enda bedre ut :)

Ellers meget bra.

8306193[/snapback]

La gutten få si meningene sine ;) Lo litt av kommentaren hans i værtfall. Beklager med buksa. Den er sikkert 5 størrelser for stor. Takk for tilbakemelding.

 

Noen som har forslag til forbedringer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...