Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøv og øk kalori inntaket. Å kutt ned på brød og hvetemel.

8167633[/snapback]

Hva er galt med brød?

8169591[/snapback]

Det meste av brød man spiser inneholder enten for mye hvetemel, eller for mange kornsorter. Mange kornsorter er bra, men ikke hvis man spiser mye brød iløpet av en dag. Da sliter forbrenningen mer enn den trenger.

Lenke til kommentar
prøv og øk kalori inntaket. Å kutt ned på brød og hvetemel.

8167633[/snapback]

Hva er galt med brød?

8169591[/snapback]

Det meste av brød man spiser inneholder enten for mye hvetemel, eller for mange kornsorter. Mange kornsorter er bra, men ikke hvis man spiser mye brød iløpet av en dag. Da sliter forbrenningen mer enn den trenger.

8170321[/snapback]

Hva mener du egentlig med det? På hvilken måte "sliter forbrenningen"?

Lenke til kommentar
Hva mener du egentlig med det? På hvilken måte "sliter forbrenningen"?

8171537[/snapback]

Korn i seg selv er hardt og bryte ned, derfor man lenge trekker næring fra dette. Nå er husker jeg ikke alle fremmedordene Stellander klarte og putte inn i forklaringen, men det grunnleggende var at kornsorter ofte ble brutt ned ulikt også. Dermed slet man. Og forbrenningen ble svekket. Blir litt som et stort måltid at magen får for mye og jobbe med.

 

Nå har jeg dette fra Thomas Stellander, en meget kyndig mann. Men om det er noen som kan fiske opp andre opplysninger er dem velkommen, så jeg kan spise favorittbrødet mitt igjen med god samvittighet.

 

edit: Å hva er opp med """" ?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Mye karbohydrater, hvertfall det jeg har hørt.

8169633[/snapback]

Mye karbohydrater er ikke dumt når han skal opp i vekt.

 

Sefølgelig er brød med hvitt mel ikke å anbefale. Men rugbrød f.eks er et bra brød :)

8169678[/snapback]

 

Ja, mulig det var det jeg hadde hørt. Visste ihvertfall at noe med brød ikke var helt bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Sliter litt med ryggsymmetrien for tia, kjører stående roing (hantler) med et set ekstra på den minste siden for å jevne ut... Flere tips?

 

DSC00085.jpg

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Sliter litt med ryggsymmetrien for tia, kjører stående roing (hantler) med et set ekstra på den minste siden for å jevne ut... Flere tips?

8231440[/snapback]

Er det så lurt å kjøre et sett mer på den ene siden da? Hadde det vært meg ville jeg kjørt likt på begge sider og gitt meg når den svakeste siden gir seg. Når du kjører stående roing med hantler er det veldig viktig å ikke tenke som så at du klarte bare 8 på venstresiden, mens du klarer greit 10 på høyre og så ta 10. Jeg tror ved å kjøre likt på begge sider så vil symmetrien komme seg. Så lenge du ikke er BB er det jo heller ikke så viktig syns nå jeg...

Forresten er den viktigste øvelsen for rygg markløft. Å ha et treningsopplegg uten markløft er som Nirvana uten Kurt Cobain :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Markløft hjelper veldig lite på latsa som jeg sliter med. Markløft river mer på nakke og midtre rygg.

 

Og nei, mark er ikke SÅ viktig. :p

 

Takk for tipsene anyways

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Markløft hjelper veldig lite på latsa som jeg sliter med. Markløft river mer på nakke og midtre rygg.

 

Og nei, mark er ikke SÅ viktig. :p

 

Takk for tipsene anyways

8234790[/snapback]

Mark ER viktig :cool:

For lats så kjør chins eller nedtrekk

8235142[/snapback]

 

I know, I know...

 

Men mark drar lite på lats.

Lenke til kommentar
Så du har mistet fett eller muskler? en kombinasjon av begge?

 

bare en ting å gjøre, kom deg vekk fra dataen!! :!:

8236528[/snapback]

 

Tro meg det har jeg tenkt flere ganger, menne så er det å få det gjort også da.

 

Hadde en fin plan der jeg nappa ut skjermkortet, slik at jeg ikke kan spille nye spill. :blush:

 

Men så var det å få det gjort da :!:

Lenke til kommentar
Så du har mistet fett eller muskler? en kombinasjon av begge?

 

bare en ting å gjøre, kom deg vekk fra dataen!! :!:

8236528[/snapback]

 

Tro meg det har jeg tenkt flere ganger, menne så er det å få det gjort også da.

 

Hadde en fin plan der jeg nappa ut skjermkortet, slik at jeg ikke kan spille nye spill. :blush:

 

Men så var det å få det gjort da :!:

8236588[/snapback]

Hehe.. Nå som det er fint vær og varmt ute. Gå ut og sykle/gå/jogge/svømme :tease: om du er viking.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...