Gå til innhold

ubisoft gt pro med ræva grafikk (wii)


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser spillet har 4 player multiplayer funksjon, men at det bare følger med ett ratt. Gjennomtenkt.

7696871[/snapback]

 

De fleste bilspill på konsoll og pc har støtte for fler enn en spiller Einstein. Hvor mange ratt har jeg? Du? Ett ratt pr spiller? Håper da endelig det, ellers vil jeg mene utsagnet ditt ikke er spesiellt gjennomtenkt.

Lenke til kommentar

Ser frem til fremtidige titler til Wii, og hva eventuelt vi får se av andre sjangrer.

 

Det som er så genialt med Wii er at Wiimoten gjør den i stand til å kjøre de fleste sjangrer som PC gjør, uten problemer vil jeg si og.

 

F.eks Strategi. Wiimoten fungerer nesten som en mus, og om man da kan asigne f.eks grupper til 1 og 2 knappen, har man litt hjelp. Og styringen blir akkurat som med en muspeker.

 

RPG, både NwN style og Fable style, kan lett kjøres på Wii, stilen altså. Pek&klik RPG og Action RPG ser jeg frem til på Wiien. Tenk et action RPG alla Fable som støtter samme teknikk som i Zelda. Svinge sverdet, skyte med pil og bue. Tror det kan bli morro det.

 

2007 blir et morsomt år tror jeg, både for Wii og for konsoll elskere. Har selv merket at jeg nå sitter mye lengere fremfor konsollene min (som teller 5 i dag) enn jeg gjør med PCen.

Lenke til kommentar
Jeg ser spillet har 4 player multiplayer funksjon, men at det bare følger med ett ratt. Gjennomtenkt.

7696871[/snapback]

 

De fleste bilspill på konsoll og pc har støtte for fler enn en spiller Einstein. Hvor mange ratt har jeg? Du? Ett ratt pr spiller? Håper da endelig det, ellers vil jeg mene utsagnet ditt ikke er spesiellt gjennomtenkt.

7698477[/snapback]

 

Jaja, lykke til med å kjøpe inn tre ekstra spill for å få tre ekstra ratt.

Lenke til kommentar
Jaja, lykke til med å kjøpe inn tre ekstra spill for å få tre ekstra ratt.

7699737[/snapback]

 

Ja jeg måtte kjøpe to ratt på NSF:MW på ps2 husker jeg. Dyrt med spill ja. Du har det ikke helt lett hehe

 

edit: nå skal jeg være snill, og fortelle deg en "gamer-hemmelighet". Det er ikke nødvendig å kjøpe spillet mange ganger. Kun de som ikke spiller spill tenker slik. De som spiller, og har gjort det en stund, vet av gammel erfaring at det holder med vanlig stikke når man spiller multiplayer. Spesiellt i det spillet der, siden "rattet" kun er en holder for den vanlige kontrolleren. Normalt sett ville jeg ikke finne på å røpe hemmeligheter fra den indre gamer sirkel slik, men siden du ser ut til å være veldig på viddene, vil jeg spare deg ergrelsen ved å kjøpe tre ekstra spill, og ved en senere korsvei bli innvidd i den indre sirkel og få denne innformasjonen av yppersteprestene. Regn deg selv som heldig.

Endret av freke
Lenke til kommentar
Jaja, lykke til med å kjøpe inn tre ekstra spill for å få tre ekstra ratt.

 

:blink:

 

Om du refererer til den plastramma så er vel det mer eller mindre en feeling og ikke en nødvendighet. Trenger bare noen ekstra Wiimotes så er "rattene" fiksa. Så får det heller bli krangel over hvem som skal ha "ratte" :p

Lenke til kommentar
Fjernet trollet vekk.... :ph34r:

7700114[/snapback]

 

Hvordan var han et troll ? Det stemmer jo at hvis man skal ha 3 ekstra sånne ratt dinger må man enten kjøpe 3 spill ekstra eller kjøpe den Wii sports pack Pantzman linket til.

 

Som koster nesten 400kr stk. Og den inneholder 2 andre ting man da har null bruk for. Så lenge man ikke kan kjøpe plast ratt dingen løst alene, så er det en helt grei klage.

 

edit: nå skal jeg være snill, og fortelle deg en "gamer-hemmelighet". Det er ikke nødvendig å kjøpe spillet mange ganger. Kun de som ikke spiller spill tenker slik. De som spiller, og har gjort det en stund, vet av gammel erfaring at det holder med vanlig stikke når man spiller multiplayer. Spesiellt i det spillet der, siden "rattet" kun er en holder for den vanlige kontrolleren. Normalt sett ville jeg ikke finne på å røpe hemmeligheter fra den indre gamer sirkel slik, men siden du ser ut til å være veldig på viddene, vil jeg spare deg ergrelsen ved å kjøpe tre ekstra spill, og ved en senere korsvei bli innvidd i den indre sirkel og få denne innformasjonen av yppersteprestene. Regn deg selv som heldig.

 

Snakker om å være arrogant. Fortell meg hvordan jeg skal kunne kjøpe 3 andre av disse plastikk ratt dingsene uten å enten kjøpe 3 ekstra spill, eller kjøpe den wii sport pack til nesten 400kr stk som inneholder 2 andre dingsebomser jeg ikke har bruk for til dette spillet. Litt vel dyrt for en plastikk bit også kanskje ?

 

Selfølgelig kan man spille spillet uten ratt dingsen, men det har ingenting med saken å gjøre. Klagen er på at man ikke kan kjøpe den løst, alene. Det kan man med ratt til spill. Man blir ikke nødt til å kjøpe en pakke med ratt, racket og golfkølle.

Lenke til kommentar
Hva med å kun kjøpe en Wiimote da til vel 300 spenn? Trenger vel ikke ratt for å spille bilspill på Wii, men det øker sier de følelsen. Forskjell på hva du trenger og og hva du ikke trenger.

7703341[/snapback]

 

Man trenger da ikke ratt til PS2/Xbox heller ? Men hvis man vil kan man kjøpe de løst.

 

Det kan man ikke her. Hvis man vil ha flere plast ratt dingser til multiplayer på dette spillet er man nødt til å kjøpe en pakke til nesten 400kr som også inneholder golfkølle og racket. Og for den prisen kan man jo nesten kjøpe spillet om igjen isteden for å få rattet.

 

La oss nå si, selv om du sier at dette noe folk ikke trenger, at 4 stk vil spille GT pro multiplayer og alle vil ha rattet. Da må man enten kjøpe 3 spill til, eller kjøpe 3 stk wii sport pack til ca 1200kr bare for å få tak i 3 til.

Lenke til kommentar
Hva med å kun kjøpe en Wiimote da til vel 300 spenn? Trenger vel ikke ratt for å spille bilspill på Wii, men det øker sier de følelsen. Forskjell på hva du trenger og og hva du ikke trenger.

7703341[/snapback]

 

Man trenger da ikke ratt til PS2/Xbox heller ? Men hvis man vil kan man kjøpe de løst.

 

Det kan man ikke her. Hvis man vil ha flere plast ratt dingser til multiplayer på dette spillet er man nødt til å kjøpe en pakke til nesten 400kr som også inneholder golfkølle og racket. Og for den prisen kan man jo nesten kjøpe spillet om igjen isteden for å få rattet.

 

La oss nå si, selv om du sier at dette noe folk ikke trenger, at 4 stk vil spille GT pro multiplayer og alle vil ha rattet. Da må man enten kjøpe 3 spill til, eller kjøpe 3 stk wii sport pack til ca 1200kr bare for å få tak i 3 til.

7703433[/snapback]

 

Da får de bare punge ut, hvis de på død og liv må ha en ubrukelig plast-runding og holde i.

 

Eller de kan vente til Ubisoft eller noen andre produserer pakker med enkle ratt som de legger ut til salg. Skjer sikkert det å.

Lenke til kommentar

slik jeg ser det nå er wii rett og slett bare en gc med ny stikke.

 

wii kunne faktisk ha reddet seg med å hatt 720p støtte, siden til og med flere år gamle grafikk motorerer ser grei ut i høy oppløsning.

 

Så hvis jeg i det hele tatt skal vurdere wii, så må de få andre spill enn de jeg bare drar frem for å vise noen kompiser "the hype", eller spill jeg kan få til gamecube.

Lenke til kommentar

Og dette sier du pga. dette drittspillet?

GT pro så aldri ut til å bli et bra spill. Og det visste alle som fulgte med. Wii er helt annerledes fra GC, ikke bare pga. kontrollen, men også at maskinen er dobbelt så kraftig som GC. Gi det tid så skal du se.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Hva med å kun kjøpe en Wiimote da til vel 300 spenn? Trenger vel ikke ratt for å spille bilspill på Wii, men det øker sier de følelsen. Forskjell på hva du trenger og og hva du ikke trenger.

7703341[/snapback]

 

Man trenger da ikke ratt til PS2/Xbox heller ? Men hvis man vil kan man kjøpe de løst.

 

Det kan man ikke her. Hvis man vil ha flere plast ratt dingser til multiplayer på dette spillet er man nødt til å kjøpe en pakke til nesten 400kr som også inneholder golfkølle og racket. Og for den prisen kan man jo nesten kjøpe spillet om igjen isteden for å få rattet.

 

La oss nå si, selv om du sier at dette noe folk ikke trenger, at 4 stk vil spille GT pro multiplayer og alle vil ha rattet. Da må man enten kjøpe 3 spill til, eller kjøpe 3 stk wii sport pack til ca 1200kr bare for å få tak i 3 til.

7703433[/snapback]

 

 

...eller, hvis man ikke vil være så negativ, kan man handle løse "ratt" til knappe hundrelappen pr stk ink frakt

http://www.play.com/Games/Wii/GENBRW/3-/32...te/Product.html

 

Selv om Ubisoft gir med ratt til et spill som virker håpløst MÅ man ikke kjøpe akkurat det for å få ratt vet du ;)

Lenke til kommentar
Hva med å kun kjøpe en Wiimote da til vel 300 spenn? Trenger vel ikke ratt for å spille bilspill på Wii, men det øker sier de følelsen. Forskjell på hva du trenger og og hva du ikke trenger.

7703341[/snapback]

 

Man trenger da ikke ratt til PS2/Xbox heller ? Men hvis man vil kan man kjøpe de løst.

 

Det kan man ikke her. Hvis man vil ha flere plast ratt dingser til multiplayer på dette spillet er man nødt til å kjøpe en pakke til nesten 400kr som også inneholder golfkølle og racket. Og for den prisen kan man jo nesten kjøpe spillet om igjen isteden for å få rattet.

 

La oss nå si, selv om du sier at dette noe folk ikke trenger, at 4 stk vil spille GT pro multiplayer og alle vil ha rattet. Da må man enten kjøpe 3 spill til, eller kjøpe 3 stk wii sport pack til ca 1200kr bare for å få tak i 3 til.

7703433[/snapback]

 

 

...eller, hvis man ikke vil være så negativ, kan man handle løse "ratt" til knappe hundrelappen pr stk ink frakt

http://www.play.com/Games/Wii/GENBRW/3-/32...te/Product.html

 

Selv om Ubisoft gir med ratt til et spill som virker håpløst MÅ man ikke kjøpe akkurat det for å få ratt vet du ;)

7703746[/snapback]

 

Der ja. Hadde disse folkene over vist til disse så hadde det ikke vært noe problem. Litt teit man må bestille fra utlandet men.

Lenke til kommentar
Der ja. Hadde disse folkene over vist til disse så hadde det ikke vært noe problem. Litt teit man må bestille fra utlandet men.

7703787[/snapback]

 

Altså, dette var bare noe jeg tilfeldigvis så nå da jeg var inne på play av andre årsaker uansett.

Finnes/kommer sikkert til Norge og.

 

Er det et marked for noe er det klart det er noen som lager det, det burde da ikke minst folk med spill som hobby være klar over ;)

 

Hva som er teit med å bestille fra utlandet kan jeg ikke skjønne, da Play pleier å ha lavere priser enn norske, i hvert fall på ting under momsgrensa.

Et eksempel på det er Sportspack'en som er nevnt over til nesten 400kr, den ligger på under 200 kr hos Play

 

 

Synes bare denne tråden blei så veldig unødvendig påtatt negativ, selvfølgelig vil det alltid være en tredjepart som lager slikt billig hvis ikke nintendo selv gjør det.

Sånn har det jo alltid vært med spill, hvorfor skulle alle leverandører støttet opp om mersalg av Ubis GT denne gangen?

Annet enn for å selv kunne badmouthe wii seff?

Endret av d-s-j
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...