Be__bad Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 det der er noe av det sykeste jeg har sett. kan man "runde" wow så har han gjort det. post flere fakta/bilder please eller andre historier
kqwaiiiii Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Ja, det er vel egentlig ikke mer å oppnå i spillet slik som det er nå for han fyren der?
Cannabiskopen Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Sist jeg sjekket, var 305-291 ikke 6 men 14.Barneskolematte er kjekke greier 7693786[/snapback] Ops ja jeg liker ikke barneskole matte Syntes jeg så 299.
XplittR Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 For han der er det vell bare å bli exalted med resten av folkene og så drive litt PvP elns... Guilden har jo tydeligvis AQ40 og naxx på farm så da er det jo ingenting å gjøre for han... Intill TBC kommer da... Han kommer vel til å skaffe seg det å sitte i enda flere timer... a real nolifer... nerd.
TaigaH Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Heldigvis for han er jo BC rett rundt hjørnet. Masse nye factions for han å bli exalted med og masse nytt gear, wii!
Lasse000 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 vell. Method, som er guilden til emilyspear er ikke en "lesser realm guild" De har fått X antall Crossrealm folk. De var første til å ta BWL, AQ40 og nå Naxx på serveren. AQ40 som nr 5 eu. Naxx som nr 10 rundt der world wide Grinder AQ og Naxx. seller AQ40 gear og enkelt NAXX items. Har Egen addon som de har laget selv, har jeg hørt Online. Alle er fult gearet med t2 oppover. tar MC på under 1 time, deler seg i 3-4 og det går sjapt... Er døds hyggelige alle sammen. Gd venn med flere av medlemmene. de er online 7timer daglig
MittParadoX Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg trudde det var Axemen som hadde rekorden i MC jeg? er den rekorden slått? husker jeg ikke feil var det DeTee som filme der.
BearThor Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Til dere som sier han er no-lifer så er det mangen av de som er super-hardcore som har en eller annen funksjonshemmelse som gir dem tid nok til å spille 24/7 . En god online venn av meg i AO var helt sykt hardcore og han hadde en sykdom som gjorde at han ikke kunne jobbe eller bevege seg så mye.
Minus Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hehe, Emily ja.. Han er dyr. Tar 20g for høylevel-enchant, men er til gjengjeld veldig hyggelig med tanke på tips til forskjellige enchants. Jeg og noen venner pleier å si at han bare har discoveret Naxx, AH og banken i IF. Hvertfall IF. Han står der hele dagen og sier: /2 Selling all kinds of enchants! (Except 15 agi on gloves). Og da sier folk i chatten at han er noob som ikke har den enda. Alle på alliance-side på Sylvanas kjenner til Emily. Så det så.
Bredoc Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Selv om fyren er geek så det holder må jeg si at jeg ble imponert. Fyren har til og med 90% raid attendance på lifetime. Bra guild han er i ser det også ut til.
Dingot0m Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 tar MC på under 1 time, deler seg i 3-4 og det går sjapt... 7693897[/snapback] Kun fordi de ikke tar hele MC. De tar Luci til Geddon -> HS, kun pga Bindings of the Windseeker.
WarpX Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Takk gud for at jeg ikke har pupper på noen av mine chars.
gullf1sk Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Dere som ikke spiller på Sylvanas vet ikke va de folka i Method er gode for.. Beste guilden world wide spør du meg, de var kanskje ikke først, men de er best i alt uansett, PvP, PvE til og med RP driver folka med. Method er den beste guilden ever.. har vært fan av de siden jeg startet å spille wow. Emilyspear er også den personen som er mest online på sylvanas, altid foran banken i IF og gjør enchants, når hun\han ikke raider Naxx Aq40. respect er et lite ord for va disse folka har på sylvanas, det er ingen på serveren som ikke vet kem de e 7691299[/snapback] Pfft, ingen lesser realm guild kan være best i noe somhelst, gogo nihilum! 7693051[/snapback] Å herregud RULL INN TRYNET DITT
QBab Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hmm, skulle likt å sett et bilde av han som eier accounten. Han kan ikke se helt god ut. Tipper han ligner på en murlock.
Sneglen Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hvorfor er det egentlig allslags hets mot personer som har gjort noe som krever mye tid? Klart det for noen er nærliggende å tro at personene kan bo hjemme hos mor si i kjelleren, eller på en hybel på trygd, men det finnes da vel ærlig talt personer som er av den mer oppegående typen som kan holde på med dette? En engelskmann i guilden min på 32 år har en jobb på en butikk noen ganger i uka fordi han har gjort det bra forretningsmessig tidligere i livet. Nå koser han seg med det han finner interessant, og spill er sålangt den største interessen, sammen med andre aktiviteter vi selv kanskje har mer lyst å gjøre enn å jobbe?
wonnim Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Naxx som nr 10 rundt der world wide 7693897[/snapback] Sprøyt. De sleit altfor lenge på four horsemen for at det kunne vært en realitet. Greit nok, Method er gode, men ikke bare plukk tall ut fra løse lufta.
Exeter Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hvorfor er det egentlig allslags hets mot personer som har gjort noe som krever mye tid? Klart det for noen er nærliggende å tro at personene kan bo hjemme hos mor si i kjelleren, eller på en hybel på trygd, men det finnes da vel ærlig talt personer som er av den mer oppegående typen som kan holde på med dette? En engelskmann i guilden min på 32 år har en jobb på en butikk noen ganger i uka fordi han har gjort det bra forretningsmessig tidligere i livet. Nå koser han seg med det han finner interessant, og spill er sålangt den største interessen, sammen med andre aktiviteter vi selv kanskje har mer lyst å gjøre enn å jobbe? 7696450[/snapback] Fordi folk som ikke kan gjøre det han har gjort, må finne noe å "ta" han på Bare leser og ler jeg
Spiffy Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 vell. Method, som er guilden til emilyspear er ikke en "lesser realm guild" De har fått X antall Crossrealm folk. De var første til å ta BWL, AQ40 og nå Naxx på serveren. AQ40 som nr 5 eu. Naxx som nr 10 rundt der world wide Grinder AQ og Naxx. seller AQ40 gear og enkelt NAXX items. Har Egen addon som de har laget selv, har jeg hørt Online. Alle er fult gearet med t2 oppover. tar MC på under 1 time, deler seg i 3-4 og det går sjapt... Er døds hyggelige alle sammen. Gd venn med flere av medlemmene. de er online 7timer daglig 7693897[/snapback] Sånne guilder vil du nok finne minst en av, gjerne flere på hver eneste server. Man trenger ikke være en "no-lifer" for å spille i dem, men JA det krever en del tid. De fleste av disse guildene er ferdig med nye raid instancer fort, og gjerne på samme reset eller resetten etter de som er "world first". Egne addons har de også, rett og slett fordi de skal være raske på nye encounters, da kan man ikke vente på andres addons. Jeg vil si at man ikke trenger å være spesiell for å være med i disse "super"guildene. Er du noenlunde oppegående og har noenlunde sosiale antenner klarer du å joine en sånn guild. Det er helt normale mennesker som spiller i dem Det er derimot ikke helt normalt å ha 300+ played, men det er en annen sak. Poenget er at jeg har inntrykk av at alle syns en eller annen av de beste raide-guildene på sin server er best i verden. Men alle servere har jo de samme guildene - Eks "super"guild medlem
Overguard Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Naxx som nr 10 rundt der world wide 7693897[/snapback] Sprøyt. De sleit altfor lenge på four horsemen for at det kunne vært en realitet. Greit nok, Method er gode, men ikke bare plukk tall ut fra løse lufta. 7696465[/snapback] De hadde EU's første aetish, så hvorfor er det sprøyt at de var nr 10 til å cleare naxx? Er ikke så usannsynlig det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå