Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror de ga opp den ideen med betaling for enkeltkamper fordi det ikke var lønnsomt i lengden. Du må nok betale for hele pakken...

Hmm.. jaja vg.no/live it is :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men i... 1-0 til Tromså over Enga. Ser ut til at det blir mer fart enn i fjor, ihvertfall.

8342967[/snapback]

Hmm, kan ikke si jeg er helt fornøyd med å ligge under mot Tromsø. :p

Men har vært en grei start på tippeligaen så langt, målmessig hvertfall. :)

8343128[/snapback]

Tromsø har nå vært klart best i denne kampen :D Begge nykommerne til Tromsø(Lindpere og Sequeira) har vært fantastiske og det var de som sto bak målet :p

For VIF sin del så blir jeg overrasket over hvor lett de gir fra seg ballen etter frispark og innkast. Som om de gir rett faen :dontgetit:

Men en veldig god kamp til nå :D

Skrevet

Gledelig start på tippeligaen for oss Tromsøtilhengere i alle fall :)

Var selv på kampen, men var litt seint ute så jeg måtte stå i billettkø, og kom selvsagt ikke inn på tribunen før målet var scort..

Skrevet

Ligaåpningen endte som forventet med tanke på FFK. Tydelig preget av en håpløs Czwartek og et talentløst angrep. Nei, dette lover ikke godt for fortsettelsen.

Skrevet

Bra for Start. Fint med VIF tap. Det mest frustrerende med årets sesong så langt er å måtte høre på Semb på TV2.

Edit: Jøss, 1-0 til Viking. Ufortjent så langt, så føler nesten litt med RBK. Men tror ikke det holder i lengden, RBK er meget aggressive i denne kampen.

Skrevet

Oioi, deilig med LSK-seier i kveld. Som i fjor og i år så åpner LSK bra. Da får vi se om dette holder videre utover sesongen da! Og det 3-0-seier også! :D

Skrevet

Hihihohooh. Godset 2 Odd 1. Sånn skal det være. Odd var egentlig ikke mye imponerende, målet kom på tabbe av godset og odd produserte ingenting. Keepern deres er god though, det skal dere være glad for!

Skrevet

Glimrende med Viking-mål etter en noe vaklende start. Nå har vi tatt mer over, og Rosenborg-forsvaret er tydeligvis ikke helt sikre på hverandre. Kan gå helt inn dette ;)

Skrevet

Må si at jeg er imponert over Traoré. Saparaa har derimot ikke fått noe grep om kampen. Også synd at Lago måtte ut med skade, så litt ekkel ut den der.. :/

Skrevet

Nå får vel Brann tape i morgen. Sånn at jeg har noe å mobbe vennene mine for.

Jeg tror ikke Brann vill gjøre det noe stort i morgen heller. Holder knappen på spissparet til Stabæk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...