Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er sexy for deg..?


Sessan

Anbefalte innlegg

Hva syns jenter om gutter som går i korte gensere/tee's, med lav bukse så beltet og kanskje deler av boxer synses?

7738516[/snapback]

Jeg tror det går for å være veldig "keegt". Om det er en positiv beskrivelse får være opp til deg. For min del stiller det seg ved siden av ord som "patetisk" og "teit".
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes vestkantsgutter med rosa pannebånd og dobb i øret er helt dyrisk sexy! :dribble:

7669250[/snapback]

 

 

Lol, jeg er fra vestkanten, men "I don`t play that shit!", jeg tror du hadde likt den yngste av de to brødrene mine though :tease: (ps: han bruker ikke dobb i øret da :whistle: )

 

 

Selv tenner jeg på jenter som er sikre på seg selv og smarte, jenter i trange klær som jeans er også sexy :love:

 

Edit: former er også digg, jenter som de i Hollywood som tydeligvis lider av bulemi er ikke pent.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Hva syns jenter om gutter som går i korte gensere/tee's, med lav bukse så beltet og kanskje deler av boxer synses?

7738516[/snapback]

Du mener klær som ikke passer? Det ser rimelig retarded ut, du.

7738545[/snapback]

 

Hva mener du? Passer det ikke med en kort jakke/genser med en bukse man har litt nedpå rumpa? Bare vanlige jeans, ikke no baggy greier, som ser bra ut når de sægger litt.

Lenke til kommentar
Former, pupper og rett og slett personligheten..

7745122[/snapback]

 

Personligheten, helt klart :) Er det som fanger interressen, og når den blir bekreftet er pupper former og rumper mindre viktige synes jeg...

 

Vakre dype øyne og et nydelig smil som inkluderer øynene og kjennes oppriktig og ærlig....

 

Beste av alt det :)

Lenke til kommentar
Former, pupper og rett og slett personligheten..

7745122[/snapback]

 

Personligheten, helt klart :) Er det som fanger interressen, og når den blir bekreftet er pupper former og rumper mindre viktige synes jeg...

 

Vakre dype øyne og et nydelig smil som inkluderer øynene og kjennes oppriktig og ærlig....

 

Beste av alt det :)

7745194[/snapback]

Ja riktig det også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

På jenter (og da tar jeg utgangspunkt i hva jeg liker at dama mi har på seg) liker jeg svarte, trange dongeribukser, spesielt hvis rompa er bra. Så liker jeg om hun har en litt stram topp med utringning (som seff skal matche buksa), også skal håret være utslått, eller satt opp på en fin måte:)

 

Men jenter som kler seg til ball er jo alltid hot da! Og bikini(nei, jeg stirrer ikke på stranda) :love:

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Hehe, husker min første opplevelse med toppløse damer på stranda når jeg var ganske liten. Hadde jo ikke sett sånt på nært hold før, kom ei kjempeflott dame opp av vannet og jeg gapte og nistirra på puppene hennes såklart. Hun bare lo og sa "Hei til deg også!". Var vel 10-11 år gammel. Husker det enda, faktisk.

Lenke til kommentar
Hehe, husker min første opplevelse med toppløse damer på stranda når jeg var ganske liten. Hadde jo ikke sett sånt på nært hold før, kom ei kjempeflott dame opp av vannet og jeg gapte og nistirra på puppene hennes såklart. Hun bare lo og sa "Hei til deg også!". Var vel 10-11 år gammel. Husker det enda, faktisk.

7747379[/snapback]

OMG du kunne fått deg noe, hadde du bare spilt kortene riktig! Hun var interessant!!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...