Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er sexy for deg..?


Sessan

Anbefalte innlegg

Mer eller mindre uavhegig av utseende: hvilke ting det motsatte kjønn gjør anser du som sexy?(veldig klønete setning, jeg vet)

 

Det jeg vil frem til er: alle har sine ting som de tenner på eller syns er sexy, som ikke nødvendigvis er seksuelle, og som ikke er kroppsdeler. Jeg syns f.eks gutter i bar overkropp med bare håndkle rundt livet er sexy. :dribble: Også syns jeg det er sexy med gutter som er litt rett frem, og som tørr å ta en sjans. Jeg syns også gutter som blunker er sexy, men bare de som "kler" det...er ikke alle det ser like bra ut på.

Er altså ikke ute etter svar som "pupper","rumpe","vaskebrettmage" osv...

 

Så, hva tenner dere på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns f.eks gutter i bar overkropp med bare håndkle rundt livet er sexy. :dribble:  Også syns jeg det er sexy med gutter som er litt rett frem, og som tørr å ta en sjans.

7666622[/snapback]

I know you want me babe. :innocent:

 

:tease:

 

Vel jeg tenner på pene jenter, suprise?

Lenke til kommentar
Når jenter bruker klær som passer dem perfekt, som om den er lagd til kroppen og sitter så godt... Ikke for stramt, men ikke for løst..

 

Jenter som kan spøke med alt synes jeg er svært attraktivt

 

Jenter som ikke er så høytidelig

7667030[/snapback]

Jess, må si jeg er veldig enig her.

Lenke til kommentar
I know you want me babe.  :innocent:

 

:tease:

 

7666998[/snapback]

 

Hehehe... ;) Hadde du bare vært minst 7 år eldre...

 

Jeg liker jenter i bunad veldig godt. Det er vel ikke sexy, men veldig søtt :)

 

Jenter i "posete" klær synes jeg er litt sexy. Grå champion joggebukse f.eks =)

7667250[/snapback]

 

Grå championbukse sa du? Wearing one right now. :p Er syk da, så da er det lov å luske rundt i sånt...

 

Kjæresten kledd i dress.

7667439[/snapback]

 

ÅÅÅ, jeg er så enig...eller...ingen kjæreste her i gården da, men menn i dress generelt. Helt herlig.

Lenke til kommentar
ÅÅÅ, jeg er så enig...eller...ingen kjæreste her i gården da, men menn i dress generelt. Helt herlig.

7667530[/snapback]

Stram eller posete bukse?

 

 

Hmm, sexy? Generelt sett så...hmm. Veit faktisk ikke :p Men jeg intense øyne...gjerne grønne. Det er sexy. Men intense øyne, det er vanskelig å forklare. Dessuten liker jeg at det er former og fylde...Damn, ikke lett dette her, og hva som er former og fylde? Ja, noe som er mer enn standard modeller, men allikevel slankt?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...