Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er sexy for deg..?


Sessan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At hun skriver med stor forbokstav, det være på SMS eller via IM. At hun vet hvilken type musikk hun liker, at hun kjenner sin egen smak. Utseendemessig så vil jeg nok si litt lys hud, ca 180, langt mørkebrunt hår, slank og greit utstyrt.

7678581[/snapback]

 

Wow. Du er mer spesifik enn meg du.

Lenke til kommentar

Sexy, vurderes ikke bare etter utseende:

 

Måten han står på når han snakker i mobilen.

Måten han lar seg engasjere på ved urettferdigheter.

Måten han engasjerer seg for å få meg engasjert.

Måten han lener seg frem på når han visker meg noe varmt i øret.

Måten han blåser meg i nakken på.

Måten han stryker kinnet mitt på når jeg er lei.

Måten han kveler latterern på når jeg slipper en uventet fjert. :blush:

Måten han lukter på etter en dusj, uparfymert.

Måten han ER.. Måten han viser jeg ER..

Måten han viser at vi ER.. :love:

 

Ingen bakdel om bakdelen er fin. Glimtet i øyet er på plass. Skjeve smil på lur.

Hjerne.

Lenke til kommentar
Korsett er også ganske digg. Det med stor forbokstav og punktum er bare fordi det sier endel om personen, har jeg lagt merke til.

7678629[/snapback]

 

Det gjør faktisk det. Selv om jeg har opplevd at mange ålreite jenter ikke nødvendigvis skriver fullstendig grammatisk korrekt. Alt kommer an på.

Lenke til kommentar
Det med stor forbokstav og punktum er bare fordi det sier endel om personen, har jeg lagt merke til.

7678629[/snapback]

Det gjør faktisk det. Selv om jeg har opplevd at mange ålreite jenter ikke nødvendigvis skriver fullstendig grammatisk korrekt. Alt kommer an på.

7681142[/snapback]

Det er sant, man trenger ikke være 100% oppegående for å være ålreit.
Lenke til kommentar

Jeg er så enkel at jeg tenner bare hun har pene pupper. Altså fin form og faste, trenger ikke være store. Kan være små også, bare de ikke er "slappe". Yeah, I'm a sexist bastard.

 

Også ser jeg mere på hele ansiktet som helhet ikke en spesiell del. Silikon er ikke sexy.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg er så enkel at jeg tenner bare hun har pene pupper. Altså fin form og faste, trenger ikke være store. Kan være små også, bare de ikke er "slappe". Yeah, I'm a sexist bastard.

 

Også ser jeg mere på hele ansiktet som helhet ikke en spesiell del. Silikon er ikke sexy.

7683741[/snapback]

 

 

Jeg er så enig! Faste runde pupper er noe av det jeg elsker mest her i verden, i tillegg skal hun være smart, gjerne politisk engasjert. Jeg elsker å diskutere med pene jenter.

Ellers er jeg svak for brunetter, gjerne med krøllet hår :love:

Lenke til kommentar

lusekofte.... hehe :p neida... jeg syns faktisk jenter som har litt å ta i, men samtidig ikke er feite er ufattelig deilig... sånn "myke" liksom :blush: hehe... langt hår er også noe som jeg finner ekstremt sexy... høye jenter også, for den sakt skyld, men hvis de er høye skal de være ganske tynne... de må også ha "riktig" fasong på ansiktet liksom... ikke sånn at midten av ansiktet buler langt ut liksom....

(ja jeg er jævli grunn) :p

Det mest usexye jeg veit er fulle kåte jenter som svimer rundt og suger alt som holder mellom 35 og 40C.... ÆSJ! og jenter med kort hår, det er noe jeg ikke klarer...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...