Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er sexy for deg..?


Sessan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At hun skriver med stor forbokstav, det være på SMS eller via IM.

7678581[/snapback]

Helt enig. En jente som skriver korte setninger (altså hyppig punktumbruk) er også flott.

 

Latinske jenter er kos :yes:

7680644[/snapback]

Kunne ikke ha vært mer enig.

 

Må også legge til jenter som virker litt i overkant selvsikre/bitchie når man først møter dem, men som egentlig har hjerter av gull også er fint. Men det er strengt tatt mer søtt en sexy.

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig glad i joggebukser! Akkurat sånne som er nevnt tidlgere; Grå, og ti størrelser for store! De gir en nydelig midje, og en perfekt rumpe. (I alle fall på de fleste jeg har sett).. Kanskje ikke så sexy å gå med på byen e.l, men har man en kosekveld hjemme så er det kos!

 

Synes også sånne tøybukser, på en måte, er sexy. Sånne tynne som virkelig fremhever baken. ;D

 

 

Elsker posete klær! <3

Lenke til kommentar

Outlook

 

Ansiktet teller max. Helst liten, være det i høyde eller bredde. Tåler ikke sånne store jenter, være det bredde eller høyere enn meg selv. Små jenter er så kos! Viktig med proposjoner. Kan ha små pupper hvis det passer med resten liksom. Proposjoner er sjef, etter ansiktet som er konge. Høye, smale fungere også, men få av dem.

 

Brainz

 

Innadvendt men engasjert. Sjenert men utadvendt. Du ju katch my drift?

 

Klær

 

Pysjamas. Stor og god pysjamas. Ingen over, ingen ved siden.

 

Men også noe litt spesielt da. Må ha bra lår for å passe det; men sånn nærmest stretch-boxer. Dekker ca. 10cm ned fra lysken, og det var det liksom. Vettu hva jeg mener? Sånn som Alizee har på seg her, minus de lange strømpene. Sexeh! :dribble:

 

Også enig med tommyeggen her. Går du ikke i pysjamas, gå i sånn stretch-boxer. Går du ikke i stretch-boxer gå i sånne posete klær!

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

Synes strømper er ganske hot, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men strømper som sitter tett, og går oppover leggen, svart/hvitstripete (emo) strømper, eller med farger, eller uansett.

Liten foot fetish kanskje :hmm:

 

Jentekropp, en pen jenterkopp er ekstremt sexy, noe av det mest sexy som finnes. Å den plassen som er oover rompa, der man ser ryggen begynner på en måte, den plassen der svaien begynner når man ligger på alle fire, akkurat der, når svaien begynner :love:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...