Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er sexy for deg..?


Sessan

Anbefalte innlegg

Stram eller posete bukse?

7668217[/snapback]

 

Hmm, ikke så stramme. En mellomting. Men hvis de blir for løse mister plutselig dressen sitt "stramme" preg...vanskelig dette. Men dress altså....jammi! Menn blir plutselig litt mer...menn. Mer elegante og mer høflige...Dvs, hvis de ikke har drukket seg stupfulle da.

 

 

Det er skjulte tanker bak bruken av joggebukser. Det burde du vite alt om  :D

7668489[/snapback]

 

? :huh: Tror jeg trenger en forklaring?

 

Jeg går i joggebukse når jeg skal på trening, når jeg er hjemme og sliten etter en hard fredag/lørdag, når jeg skal slappe max max av. Men da snakker vi xxl joggebukse som sitter lavt og med singlet eller noe søtt over. Ikke mammabukser med strikken oppunder arma.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, gode egenskaper ved en joggebukse.

 

- Det er mye bedre å sitte i fanget, eller ha noen om sitter i fanget

- Rompa kan få en veldig in form

- Det er lettere å komme til, utenom og innnom

- Det er deiligere å beføle når man har på joggebukse

- Det er deiligere å ligge i fanget, eller ha noen som ligger i fanget

- Det er lettere å ta av

Lenke til kommentar
Okei, gode egenskaper ved en joggebukse.

 

- Det er mye bedre å sitte i fanget, eller ha noen om sitter i fanget

- Rompa kan få en veldig in form

- Det er lettere å komme til, utenom og innnom

- Det er deiligere å beføle når man har på joggebukse

- Det er deiligere å ligge i fanget, eller ha noen som ligger i fanget

- Det er lettere å ta av

7668668[/snapback]

 

Aiaiai, jeg er så enig så enig. også føler jeg litt at hvis man har stor joggebukse på seg så ser midjen smalere ut....heheh, bare meg og mine synsbedrag.

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt, så menn i dress utrolig sexy. Men om det er for mange som har på seg dress, så forsvinner en ofte, og det er ikke særlig positivt. Dressen må ha perfekt passform, og den som har den på seg må se komfortabel ut.

 

Jeg har også en ting for bare, brune rygger. Gjerne muskuløse, ikke fete. Jeg aner ikke hva det er, men jeg liker rygger veldig godt, og samme med overarmer. De skal ikke være for muskuløse, men ikke slappe heller.

 

Gutter som lukter godt, og som har hår som er gøy å leke med.

 

Skjeve, lure smil

 

Hjerne

Lenke til kommentar

Jenter i joggebukse er sexy som mange har sagt. Altså når joggebuksen passer, ikke sanne gråe joggebukser som er 10 størrelser for store. Sommerkjole uten tvivl også. Så synest jeg det er sexy med jenter som skiller seg litt ut ikke goth osv, men heller har en litt mystisk personlighet og f eks. en litt sær humor (må ikke forveksles med bæsj tiss og promp humor).

Lenke til kommentar

ÅÅÅ, jeg er så enig...eller...ingen kjæreste her i gården da, men menn i dress generelt. Helt herlig.

7667530[/snapback]

 

You would find me extremely hot. :cool:

 

 

Uansett, mye rart som er sexy. Har alltid likt korsetter av en eller annen grunn. Bortsett fra det så liker jeg jenter i trange klær.

Lenke til kommentar

Lilla hår, dongeri, hanekammer (sånne ordentlige :D), sånne sjarmerende smil som Pat Verona i 10 things I hate about you, nerdetendenser, om vedkommende sier at h*n foretrekker svart, mørkt øl fremfor lyst, så er det :thumbsup: for meg her. Og annet opp også. Nå og da i alle fall. Men nå er jeg egentlig svært inne i min egen verden, sjenert og ikke så ofte i kontakt med personer om slike ting, så jeg har ikke fått testa det ut de siste årene.

Men det fungerte fint før :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...