Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er sexy for deg..?


Sessan

Anbefalte innlegg

Tror nok mange roter seg litt bort her.... Sexy har etter min mening ingenting med Sex og gjøre.... Rumper og lår er dermed utelukket og ikke viktig i forhold til trådstarters innlegg....

 

Ikke at det ikke betyr noe, bare at det ikke ikke SÅ viktig :)

7758820[/snapback]

Så rumper og lår er utelukket i sex sammenheng også ?

 

"I fuck with my eyes shut"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok mange roter seg litt bort her.... Sexy har etter min mening ingenting med Sex og gjøre.... Rumper og lår er dermed utelukket og ikke viktig i forhold til trådstarters innlegg....

 

Ikke at det ikke betyr noe, bare at det ikke ikke SÅ viktig :)

7758820[/snapback]

Så rumper og lår er utelukket i sex sammenheng også ?

 

"I fuck with my eyes shut"

7758896[/snapback]

 

På ingen måte... Er bare ikke alltid Sexy :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Anser meg selv som sporty. Du ska få se bilder så fort jeg får fra turen på Hardangervidda :wee:

7759365[/snapback]

Oh.. najs :dribble:

7761154[/snapback]

Jeg har prøvd den blå bobblejakka hans, og kan bekrefte at den er hått!

 

Jeg syntes sjarm er sexy. Folk med et glimt i øyne.

Når det gjelder utseende, kan mye være sexy. Men solbrune gutter i hvite skjorter er til å dø for i blant.

Lenke til kommentar

Gi meg særpreg, og jeg ligger langflat.

 

Jenter med særpreg er tingen. Kan være alt mulig, men de beste eksemplene mine er begge bestevenninnene mine. Hun ene har en vanvittig stilig klesstil som passer henne perfekt, mens hun andre er så søt at du legger merke til det umiddelbart.

 

Men såklart, sier ikke nei takk til fine rumper i stramme bukser eller deilige kropper, men sånn 'ellers', så er det særpreg som er hot.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...