Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon

St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man har da ikke tilgang til strøm på festivalområdet?

8951907[/snapback]

Jo, men du må levere inn til lading i de "bodene" koster litt penger også for man ladet mobil, kamera ol.

Da må jeg kjøpe gummistøvler i dag, bare håper jeg slipper å bruke dem.

Selvom det ikke ser så lyst ut. Meldt regn til tirsdag. Men ikke mye da 1-2mm så det blir vel bare en liten byge eller noe.

Endret av GnoMiz
Jo, men du må levere inn til lading i de "bodene" koster litt penger også for man ladet mobil, kamera ol.

8953519[/snapback]

Ålreit. Så lader til f.eks kamera, må man naturligvis ha med selv?

8954508[/snapback]

Slik har det hvertfall fungert før...

Ofte har det også vært en eller annen reklamebod fra telefonoperatører hvor man kan få den ladet gratis.

Et annet tips dersom dårlig vær: Spade.

Dersom regnet setter inn for fullt melder ofte behovet seg for å lage litt drenering på egenhånd. En liten spade(i metall) kommer da veldig godt med, og har reddet mang en leir fra oversvømmelse. Litt stress å drasse med seg, men dersom man kjører bil ned er det jo null problem. Ellers er jo (forsvarets)feltspader små og kompakte.

Da slipper man hvertfall å grave med pinner/teltstenger/flasker og annet improvisert utstyr.

Men pass godt på den dersom den først kommer til nytte, da det vil være masse folk i umiddelbar nærhet som gjerne vil bruke den også. ;)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145370

Hovefestivalen regnet hvertfall fullstendig bort i natt, og det er iverksatt kriseplaner for å evakuere folk vekk fra den ene teltcampen. Alt drukner i et hav av vann og gjørme.

8954610[/snapback]

Må vel bare ta det med et smil, og omfarme gjørmen da :\

Tror nettene er værst, og aldri ha tørre klær. Noen som har erfaringer?

Hadde jeg vært jente, så hadde jeg blitt direkte skremt av det tilbudet.

--

Jeg har pakket ferdig nå, og reiser til Oslo imorgen tidlig. Gooood stuff. Håper jeg har husket alt, folk er velkommen til å poste tips som er noe utenom det vanlige, som f eks hodelykt, tau, teip, kortstokk, osv. Slike ting man gjerne glemmer.

folk er velkommen til å poste tips som er noe utenom det vanlige, som f eks hodelykt, tau, teip, kortstokk, osv. Slike ting man gjerne glemmer.

8960142[/snapback]

Hehe hakke pakket noe av det :p

Hva med teltimprignering (eller hvordan det skrives) tror ikke det er dumt nå som det skal komme litt regn der nede.

flipflops er også godt å ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...