Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer an på hvor tidlig du kommer. Jeg har aldri vært helt nede på east, men vil tro at det i alle fall er 10-15 minutter å gå fra campingområdet til festivalområdet. (Camp South kommer litt utenom dette. Der er det først buss som tar 10 minutter eller noe deromkring, og deretter ganske kort vei til nærmeste inngang.

 

Er det noen som har kjøpt (evt. skal kjøpe) partytelt? Vurderer å kjøpe 3x3-partyteltet som Biltema har for 300,-, vet noen om alternativer?

Lenke til kommentar

Vi har då klart det fint 2 siste åra. Berre å ta opp litt ekstra plass og stikke å kjøpe med ein gong det.

 

Edit: Konsertoppsettet var forøvrig elendig, elendig og atter elendig. Kan ikkje skjønne kva som har gått gale i år. Får håpe på fint ver i det minste.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Planen min:

 

  • Torsdag: Arcade Fire (18:30), The Killers (20:00), Björk (22:00)
  • Fredag: Mando Diao (14:00), In Flames (17:00 - kanskje), Beastie Boys (19:30 - får heller droppe Klaxons), QOTSA (22:30)
  • Lørdag: Bigbang (16:00) eller Tomas Dybdal (17:00), The Who (21:30), Red Hot Chili Peppers (01:00)
  • Søndag: Arctic Monkeys (17:00 - ikke spesielt fan), Muse (20:30 - heller ikke spesielt fan)

Sånn sirkus.

Lenke til kommentar

Pokker ta.

Mastodon kræsjer med Björk

Boris kræsjer med Beastie Boys

Hayseed Dixie kræsjer med Bigbang

Gojira kræsjer med The Who

Zyklon og Pelican kræsjer med Arctig Monkeys og Muse.

 

At det går an. Det var alle banda eg ville ha med meg, ergo, eg får med meg berre halvparten. =(

Lenke til kommentar
Startet å pakke nå, kjekt med svær sekk hvor man får alt :D

Ser ut til at det blir en våt festivalopplevelse da om ikke været endrer seg snart

8935124[/snapback]

Bah, det hadde vært surt om det ble skikkelig vått. Godt jeg har kjøpt meg slagstøvler.

 

Kjøpte meg forøvrig en 50 liters sekk for anledningen i går. 799,- måtte jeg punge ut for den. Meeen, nå får jeg vel plass til alt som må has med.

Lenke til kommentar

Koster 150,- hos Spejder Sport ved Service Center East.

 

KimNK: Hvor har dere campet? Må innrømme at det frister å slippe stresset med å kjøpe og ta med partytelt hjemmefra, men er likevel en smule skeptisk til å løpe gjennom hele west og halve east og tilbake igjen, og satse på at det fortsatt er plass til partyteltet.

Lenke til kommentar

Man er jo flere på plassen, bare slenge fra seg bagasje osv der man skal ha telt og partytelt. Fungerer ikke det altså?

 

Vi skal prøve å bli er stor gjeng, men noen skal være der natt til søndag, mens jeg tror ikke jeg er i kjøben før kl 10 på søndag. Så håper det fortsatt er plass til oss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...