Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha var der å kjøpte telt i går :p

En venn av meg jobber på musikkbørsen eller hva det heter så tror han skulle fikse gitar.

 

Men Steinmann tror du ett bateri med 120Ah vil holde til ett bilanlegg hele festivalen eller burde vi ha med lader?

8960596[/snapback]

Det kan godt hende det holder. Men ville personlig ikke tatt sjansen. Kjører dere ned ville jeg nok tatt med lader og latt den ligge i bilen. Skader liksom ikke.

 

Ikke finn på å ta bateriet fra bilen da :p

Lenke til kommentar

Skulle vel egentlig ikke på Roskilde selv da, men siden dama vant et par billetter til lørdagen samt gratis flytur og overnatting samt lommepenger så ser det ut til at det blir en dag på Roskilde igjen for første gang på mange år.

 

Blir sikkert en fin fest det og når natten senker seg så drar vi inn til København på et finere hotell. Absolutt en fordel hvis været har tenkt å være like godt på festivalen som det har vært i Roskilde i det siste.

 

Roskilde 2004 var jeg der sist, skikkelig gjørmebad.

Lenke til kommentar

Akkurat alkoholen tror jeg neppe blir problemet. Vi kom til Roskilde by klokken "midt på natten" og fikk da kjøpte nok av alkohol i kiokser osv før vi tok en taxi til campingen som åpnet morgenen etter.

 

I Roskilde by har de forresten veldig god calazone på en av de restaurantene som drives av noen av utenlandsk herkomst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...