Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden vi var så jævlig trege ble det ikke verdens billigste flyturer, 2854 NOK for tur/retur. Akkurat nå er vi mest lettet over at vi faktisk har flybilletter, begynte å bli nervøse for at det skulle være utsolgt :p

8835558[/snapback]

skal ikke klage om at det var dyrt.. måtte betale 4000 tur retur:D

Lenke til kommentar

Det går tog og buss fra festivalområdet, til roskilde sentrum. Derfra går det tog (mulig også buss) videre til København. Det går ikke noe rett fra festivalområdet til København.

 

Du misser jo utrolig mye bra musikk hvis du drar søndag kl 10 da..... Nå vet ikke jeg hvordan musikk du liker, men for meg er dette den helt klart beste dagen...

Red Hot Chili Peppers, Muse, Arctic Monkeys, The ark og mange andre godsaker...

 

edit:

Jeg klarte å skrive ganske mye, uten å svare på spørsmålet ditt ser jeg.

Svaret er JA, det går ofte, men altså ikke rett fra festivalområdet til København

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Ca 45min. (500dkr) med taxi til Kastrup, dritvanskeleg å få taxi når alle skal heim dog. Hvis de er nok personar til å fylle ein taxi anbefalast det uansett sterkt. Kostar litt ekstra, men er så vanvitting mindre stress. Usansynleg digg å sette seg i ein taxi med AC etter ei veke i solsteiken.

Tog til København, ca halvtimen dersom du har flaks i køen på stasjonen i Roskilde-by. Billig, men stressande og ubekvemt.

Lenke til kommentar

Enig i at taxi er diggest, men er nesten umulig å få tak i. Jeg stod 1 time i taxi kø i fjor, og på den timen kom det 4 biler... Så med 100-150 før meg i køen var det ganske håpløst...

Taxi-sjåførene vet at hvis de drar opp dit, får de mest sannsynlig 4 driit møkkete, fulle nordmenn inn i taxien, så jeg skjønner godt at det er få biler som gidder det...

Lenke til kommentar

Tror du har misforstått steinmann. Er ikke snakk om å dra frem og tilbake hele tiden. Da er det ikke kø.

Det er snakk om å dra på mandagen, dagen etter festivalen er slutt... Da er det timesvis med kø fra plassen og til byen. Da er det faktisk raskere å gå. (men langt i fra noen kul gåtur, med 100 kg på ryggen)

Lenke til kommentar

Køen etter festivalslutt er heilt jævlig.

På det lengse i fjor gikk køen heilt frå toget ned forbi inngang vest.

post-26831-1181735062_thumb.jpg

 

Steinmann: Reise dagen før det sluttar? :dontgetit:

Då er det jo ikkje kø, men du går glipp av halve festivalen. Er jo siste kvelden som er høgdepunktet.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...