Gå til innhold

Burde Saddam blitt hengt?


Anbefalte innlegg

Vi tar debatten her!

 

Burde saddam blitt hengt, eller burde han endt sine dager i fengsel?

 

 

 

Jeg for min del mener at dødsstraffen var helt riktig. Dere kan kalle det ekstremt og umenneskelig, men dere må sette dere i situasjonen til de som har mistet enten en far, en mor eller en sønn.

Denne mannen har påført Kurdere og Shia muslimer utallige lidelser.

Dødstraffen er fra mitt ståsted, en bekreftelse på at diktaturet har falt og tyrannen er død.

 

Hva er din mening?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi tar debatten her!

 

Burde saddam blitt hengt, eller burde han endt sine dager i fengsel?

 

 

 

Jeg for min del mener at dødsstraffen var helt riktig. Dere kan kalle det ekstremt og umenneskelig, men dere må sette dere i situasjonen til de som har mistet enten en far, en mor eller en sønn.

Denne mannen har påført Kurdere og Shia muslimer utallige lidelser.

Dødstraffen er fra mitt ståsted, en bekreftelse på at diktaturet har falt og tyrannen er død.

 

Hva er din mening?

7614976[/snapback]

 

 

Kanskje noen har mistet en datter eller en bestefar og, whatever.

Lenke til kommentar
Vi tar debatten her!

 

Burde saddam blitt hengt, eller burde han endt sine dager i fengsel?

 

 

 

Jeg for min del mener at dødsstraffen var helt riktig. Dere kan kalle det ekstremt og umenneskelig, men dere må sette dere i situasjonen til de som har mistet enten en far, en mor eller en sønn.

Denne mannen har påført Kurdere og Shia muslimer utallige lidelser.

Dødstraffen er fra mitt ståsted, en bekreftelse på at diktaturet har falt og tyrannen er død.

 

Hva er din mening?

7614976[/snapback]

 

Å henge mennesker hører hjemme i en annen tid. Vi har kommet lengere enn det.

Lenke til kommentar
Vi tar debatten her!

 

Burde saddam blitt hengt, eller burde han endt sine dager i fengsel?

 

 

 

Jeg for min del mener at dødsstraffen var helt riktig. Dere kan kalle det ekstremt og umenneskelig, men dere må sette dere i situasjonen til de som har mistet enten en far, en mor eller en sønn.

Denne mannen har påført Kurdere og Shia muslimer utallige lidelser.

Dødstraffen er fra mitt ståsted, en bekreftelse på at diktaturet har falt og tyrannen er død.

 

Hva er din mening?

7614976[/snapback]

 

Å henge mennesker hører hjemme i en annen tid. Vi har kommet lengere enn det.

7615727[/snapback]

 

Enig! Det skal ikke være sånn at vi skal til å henge folk som har begått en kriminell handling idag.. Det hører fortiden til!

Lenke til kommentar

Saddam drepte tusenvis av uskyldige kvinner og barn og fortjente å dø. Tenk på alle de menneskene som har blitt drept opp igjennom for så mye mindre ting enn det blodbadet han står bak! Hva er det da som gjør at Saddam Hussein skal ha rett til å våkne opp til nok en solfylt dag?

 

Nei, til helvete med han, og til helvete med George W. Bush. De er begge herskere som har hendene sine fulle av blod, og står begge to bak drap på tusenvis av uskyldige mennesker. Og jeg driter i om USA rettferdiggjør sine drap på uskyldige med begreper som "demokrati" og "frihet". For det er nemlig bare begreper, og betyr egentlig ingenting når familien din blir sprengt til helvete av en "Freedom Missile". Både Saddam og Bush har uskyldige liv på samvittigheten, og for min del kan de gjerne få henge i enden av et rep begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...