saimon Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har hatt det og jeg var flau som faen, skal se om jeg kan lete opp profilen min på ct eller allakhazam, endel tier 1, 2 og 2.5 der ja.Wow er seriøst ikke et trygt spill, endte opp med å disenchante alt jeg hadde og delete accounten for å slutte. 7604929[/snapback] Wow er ikke problemet, men spillerene.... Er det pistolenes feil om du plaffer ned folk med den? nei seff ikke! Det er spillerne som ikke har viljestyrke til spilllet! og du kunne ikke gitt accen til meg i stedet?
Mirror Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Kunne jeg sikkert, men der og da gadd jeg hverken utsette noen andre for skiten ved å selge eller forsettte selv. Men wow er jo som sterkt dop, har du prøvd det så blir du lett avhengig og det er vanskelig å slutte... xD
saimon Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Kunne jeg sikkert, men der og da gadd jeg hverken utsette noen andre for skiten ved å selge eller forsettte selv. Men wow er jo som sterkt dop, har du prøvd det så blir du lett avhengig og det er vanskelig å slutte... xD 7604966[/snapback] Jeg hadde ikke hatt no mot å bli utsatt for skiten men er enig i at det er avhengihets skapende... Men kan du ikke kontrollere deg burde du rett å slett ikke begynne å spille slike spill.. Men holde deg til kabal
Mirror Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Kan jo kontrollere meg, men wow binder deg mer enn andre spill, med guild og folk og grinding og w/e. Holder meg til CS, BF og obliion og gothic når den nye pc'n kommer... Man blir ikke like avhengig av Cs, eller SC føler nå jeg, eller bf for den saks skyld:)
Smiley87 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har full tier 2 og 4x tier 2.5 deler på min main(warrior), full tier 1 og 3/8 tier 2 på druid alten, 6/8 tier 1 og 2/8 tier 2 på rogue alten min. Har til sammen 3 level 60 chars med fullt epic gear, og jeg er ikke flau eller noe over det, jeg spiller 2-3 timer 4-5 dager i uken på det meste, ser på det som en liten hobby, har det gøy mens jeg spiller, sammarbeider med guilden for å ta ned vanskligere og vanskligere bosser samtidig som jeg går skole og har et sosialt liv med mange venner. Men vi raider ikke nå da, grunnet TBC kommer ut snart og mange har gått lei spillet sluttet så vi har ikke nok folk til å raide naxx/aq40 Tingen er at folk ikke er tolmodige nok til å vente på å få "phat loot", de vil ha det nå, skal du det så må du spille ganske mye, de fleste som spiller veldig mye ender veldig ofte bare å ende opp i en storby å idle der noen timer per dag.
Sink Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 trenger ikke være flau over å ha f.eks fullt tier2, det er noe som tar deg 2 timer i uka og fikse, altså, bare å sitte hjemme ca. 3 timer en kveld i uka. det er værre med tier3 da, da må man faktisk spille mye.
Tmz Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Hadde jeg hatt fullt tier3 hadde jeg vært flau over meg selv ja. Men de personene som har full tier2/3 spiller alt for mye. Det å skryte av ting du har i wow er bare tragisk spørr du meg. Begynner man å prioritere wow fremfor andre ting har man et problem, det er bare noen som ikke vil innse det. Man kan kose seg med wow av og til, men hvis dagen din består av wow,spise og sove så burde du ta deg selv i nakkeskinnet. 7604427[/snapback] Så en persom som har fullt 2/3 lever alle en slik hverdag, og de skryter av det? Samtidig som de prioriterer WoW over alt annet? Å herregud, for noen tragiske mennesker de må være! Eller rettere sagt, hadde det vært, hvis det var slik som du fremstiller det. Latterlig post. Edit : For øvrig så vil jeg legge til at topicet i det store og hele ikke legger det store grunnlaget for mye debatt. Om man skal være stolt eller ikke, er vel opp til enhver. Om noen har ressursene og mulighetene til å ha så bra gear, fint for dem! Ønsker de å bruke mye tid på WoW, kanskje for mye i noens øyne, er det totalt opp til en og enhver. Det er umulig å komme frem til en slutning om man _skal_ være stolt, eller om man _skal_ være flau. 7604454[/snapback] Sa jeg at alle de de med tier2/3 hadde en slik hverdag? Nei, det jeg sa var at de som har tier2/3 spiller for mye. Det er selvfølgelig delte meninger rundt dette, noen synes det er greit å spille 3-4 timer daglig men jeg er ikke en av dem. Angående det om det er flaut og skryte av wow-items IRL tror jeg de aller fleste som ikke er totalt wow frelst er enig med meg. Du kan jo tenkte deg hvordan de som ikke spiller wow ser på folk som skryter av gear. Og dessuten spurte trådstarter om våre meninger, jeg sa min mening så hva faen syter du etter? Prøv i det minste å være litt mer saklig neste gang...
anon12234 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Neida, jeg holdt meg stortsett ilage han og fulgte med han på kartet. Vi gjorde ca de samme tingene, tror at en av grunnene kan være at allt av horde ungikk han som djevelen selv Enten sprang de rundt han eller så snudde de Her er forresten buen hans, blei på en måte aldri lei av og se på han... Han så bare så ufattelig "bad" ut! Soulstring 7604539[/snapback] kunne screenshotta han
user156890 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) . Endret 19. november 2018 av user156890
Tmz Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Nei det har jeg ikke, eneste var at jeg hjalp en av og til med å bli rank 14.
stigos3000 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 The more epics you have, the bigger your penis is!
Alvion Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Har selv 7/9 T3. Vi raider 3 timer 5 ganger i uka, og jeg er ikke med på hvert raid. Synes ikke det er mye? Eller?
Tmz Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Spiller du utenom de raidsa? God gjort å ha så bra gear med 15 timer i uka.
Cappo Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Selv har jeg fullt Tier 1, Tier 2 og Tier 2.5. Tier 3 gadd jeg ikke bry meg så veldig mye om egentlig. Men jeg skryter aldri av det. Spør de hva slags gear jeg har så svarer jeg jo. Om jeg er flau? Overhodet ikke. Er jeg stolt? Vet ikke om jeg er stolt, men er jo fornøyd med gearet. Men jeg snakker ikke om WoW med folk med annet jeg vet de spiller selv og kan putte ting i sammenheng. Jeg er ikke den typen som snakker om WoW hele tiden eller må snakke om WoW for å ha noe å snakke om. WoW snakk er forbeholdt de jeg kjenner IRL som spiller selv. Og til slutt vil jeg si at det å ha bra gear fra PVE, ikke nødvendigvis betyr at du er en gud i PVP. Endret 30. desember 2006 av Cappo
Overguard Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 The more epics you have, the bigger your penis is! 7605646[/snapback] Epeen ja, hvis ikke ville vel mange WoW spillere hadd en unormal stor penis.
Gamlemor Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Great wall of text crits you for 50k ^^ hvis du kommer i en ny klasse og folk skal presentere seg selv i klassen, ville du aldri sagt at du heter det og det og har full tier3... du hadde ikke en gang turt å si at du spilte wow omtrent. Pøh, jeg presentete meg selv ved å si " Jeg er Markus, og alt jeg gjør er så spille wow". Det var riktignok løgn, men uansett.
Speik Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Flau? I think not. 7605826[/snapback] Lost case, beyond rescue. En venn av meg slutta nettopp med wow, solgte accounten for 7000 kr. Han hadde en rogue med Tier 3 / Tier 2.5. Han gjorde ikke annet enn å spille wow, det var nesten helt fælt å tenke på.
anon12234 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Har selv 7/9 T3. Vi raider 3 timer 5 ganger i uka, og jeg er ikke med på hvert raid. Synes ikke det er mye? Eller? 7605663[/snapback] kun 3 timer av gangen, når man først har samlet et fult raid kan man da holde på litt lengre Endret 30. desember 2006 av Henrik2k
genetex Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Har selv 7/9 T3. Vi raider 3 timer 5 ganger i uka, og jeg er ikke med på hvert raid. Synes ikke det er mye? Eller? Visst du da bare spiller i raids omtrent, og ikke gjør annet, kanskje chiller litt i guild chat 20 min om dagen når du ikke raider. Hm. Japp da gjør du en bra jobb Jeg kan sitte her og si at folk som spiller WoW 8 timer om dagen har problemer. Eneste jævla problemet med det, er at jeg sitter for pokker på data 8 timer, som regel mer (nå i ferien vertfall:p) hver dag selv! Jeg spiller ikke WoW da, men andre ting. WTB jobb, en annen hobby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå