Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

hvis du liker sånn farshe kebabkjøtt, ville jeg dratt til New Beirut ligger en gate ved Elderado kino

 

Nei, er ikke spesielt fan av det. Jeg har hørt mye godt om Marino Kebab dog, er den noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

hvis du liker sånn farshe kebabkjøtt, ville jeg dratt til New Beirut ligger en gate ved Elderado kino

 

Nei, er ikke spesielt fan av det. Jeg har hørt mye godt om Marino Kebab dog, er den noe å anbefale?

 

 

tja, hele Torgata er stappet med kebabsjapper, bare å stikke innom.

hvis ikke er det en god en i enden av Torgata nesten ved Cafe Sarah, husker ikke hva kjøttet heter med de er noe jævla digg marinerte greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvor finner man den beste kebaben i Bergen?

 

Har hørt at Daniel rullekebab er ganske god. Ligger i Laksevåg.

 

Ble ikke Kebab på meg ikveld. Ligger ikke i den delene av byen jeg føler meg konfortabel med å gå i på kveldstid.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Hvor finner man den beste kebaben i Bergen?

 

Har hørt at Daniel rullekebab er ganske god. Ligger i Laksevåg.

 

Ble ikke Kebab på meg ikveld. Ligger ikke i den delene av byen jeg føler meg konfortabel med å gå i på kveldstid.

 

Daniel er veldig ålreit, jevn høy kvalitet. Ligger litt "utenfor allfarvei", så de må holde nivået oppe for å trekke folk. I sentrum er det ofte sånn at kebabsjapper åpner, vinner et par tester og får et godt rykte, før de tenker at det er mest å tjene på å selge mye og billig. Så blir de som alle andre Bergen Kebab/Dalia/Facil/etc som bruker nøyaktig samme ingredienser fra samme leverandør. På sitt beste var Marken helt rå, men det begynner å bli en stund siden. Valeri var god da den ble kåret til byens beste (noe den kanskje fremdeles er), men jeg synes den har tapt seg litt. Redd den ender opp som alle de andre, men inntil videre er den verdt turen gjennom Nygårdsgaten.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...