Gå til innhold

Julekonkurranse 2006 - luke 24 (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, dere slår virkelig på stortrommen den 24. ja. Jeg vil så inderlig vinne denne premien. Har siklet etter Wii siden jeg hørte om den for aller første gang før E3 2005. TGS noen måneder senere gjorde ikke akkurat lysten på konsollen mindre. Håper inderlig at denne Wii-en havner hos en som faktisk vil ha konsollen, og ikke en som straks legger den ut for salg på qxl, ebay, finn.no eller lignende steder!

Snorre :)

Skrevet

Håper at jeg vinner :p En ekte nintendo fanboy som meg, men ønsker andre lykke til!

Men siste spørsmål klarer jeg ikke å finne svar på, skjønner meg ikke helt på spørsmålet.. Antar at det er noe lureri bak det

Skrevet

Siste spørsmålet er veldig eltt å finne svar på! Burde være nevnt i de fleste seriøse faktaartikler og tekster om Nintendo. Jeg fant hvertfall svar utrolig fort.

Skrevet

Denn skal jeg vinne! :D

(selv om jeg faktisk sitter med en Wii og zelda mellom hendene akkurat nå) :innocent:

Jaja, kl er 12 og det er Jul aften, så jeg får være "sportslig" nok å ønske alle lykke til og en God jul! :thumbup:

Skrevet (endret)

Krysser fingrene, denne premien har jeg virkelig lyst på!

Har lett etter den samme følelsen som jeg fikk av å spille Ocarina of Time, men har ikke klart det. Kanskje TP kan skape den følelsen!

Håper jeg vinner, det hadde vært den ultimate julegave! :D

Og God Jul Til Alle Som Leser Dette! :xmas:

Endret av Bastian90
Skrevet

Jeg har Wii, og TP. Men jeg deltar likevell. Vinner jeg, ja vi får se hva som skjer da :tease:

God jul alle sammen. Er tungt å skrive innlegg på en Wii.

• Opprett ny...