Gå til innhold

Julekonkurranse 2006 - luke 24 (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes spørsmålene var latterlig enkle. Faktisk så enkle at jeg kunne alle svarene. Riktig nok har jeg fulgt godt med rundt Wii så er ikke så rart egentlig.

7567449[/snapback]

 

Latterlig enkle? Jeg føler da selv at jeg følger greit med, men jeg måtte søke opp to av sørsmålene for å være helt sikker.. Skal da heller ikke være slik at det er kun de som kjenner en svak "reisning" hver gang de hører ordet Wii som skal ha en mulighet for å vinne denne ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Me want Wii!

Så.. kjære gamer. Jeg vet dere egnetlig må ha en fair trekkning, men.. Vær så snill?

7569501[/snapback]

 

bare glem det håvard, den er min! Du må ikke innbille deg noe annet... ;)

Lenke til kommentar
Hvem vant? Hvem vant?

Jeg want wii! :dribble:

7571625[/snapback]

 

 

 

seriøst?

7572065[/snapback]

han må kødde

7572070[/snapback]

 

Selvfølgelig kødder han, han skriver jo "Jeg want Wii", har en litt innsikt i god norglish, så mener han jo "I want Wii".

 

OT: Gratulerer så mye på forhånd til den personen som vinner! :)

Lenke til kommentar

Er dette rett svar:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Elskovshotell? Lurer på om det er Drosje saken, men så er det jo og slik at Elskovshotell ikkje er noko i det heile tatt :p

 

( Rekner med at det er lov å skrive det eg svarte i og med at konkurransen er ferdig, men om det ikkje er lov så er jo teksten skjult ;) )

Lenke til kommentar
Er dette rett svar:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Elskovshotell? Lurer på om det er Drosje saken, men så er det jo og slik at Elskovshotell ikkje er noko i det heile tatt :p

 

( Rekner med at det er lov å skrive det eg svarte i og med at konkurransen er ferdig, men om det ikkje er lov så er jo teksten skjult ;) )

7572311[/snapback]

Hørt om wikipedia?

Lenke til kommentar
Er dette rett svar:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Elskovshotell? Lurer på om det er Drosje saken, men så er det jo og slik at Elskovshotell ikkje er noko i det heile tatt :p

 

( Rekner med at det er lov å skrive det eg svarte i og med at konkurransen er ferdig, men om det ikkje er lov så er jo teksten skjult ;) )

7572311[/snapback]

Hørt om wikipedia?

7572318[/snapback]

 

Ja, men eg fann ikkje noko der.

 

Er såklart berre meg som er dårleg til å leite sidan dykk tydelegvis har fått fram riktig svar, men så er det jo seint og ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...