Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke fullt så ille som det ser ut som, 11 av dem ble bestilt mellom jul og nyttår, bare ikke fått dem ennå.

 

Når bestilte du Final Destination 5 og Apollo 18? Mine ble sendt 29.12.

 

Har vært litt merkelig levering fra amazon i det siste, har mottatt pakker som ble sent 27.12 de fikk jeg den 13.1. Har fått de som ble sent 3.1, de fikk jeg også 13.1.

The Expendables - DC ble sent 13.12, den dukket opp 17.1.

 

Håper det går tilbake til det jeg kaller normalt snart med 7-12 dager leveringstid.

Du har fått meg helt hekta på House M.D nå, må være en av de beste seriene jeg har sett!

 

Fyrte løs på disse billige digibøkene hos amazon:

 

Amadeus $7.99

Doctor Zhivago 45th Anniversary Edition Digibook $9.49

 

3 Days of the Condor $8.99

Super Troopers $11.99

The Slammin' Salmon $13.99

Kill Bill: Volume 1 $10.49

Kill Bill: Volume 2 $9.99

Moneyball $17.99

Dream House $19.99

Couples Retreat $11.49

The Recruit $11.99

Every Which Way But Loose / Any Which Way You Can $9.99

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

 

Du har fått meg helt hekta på House M.D nå, må være en av de beste seriene jeg har sett!

 

 

Har ikke fått startet å se på det ennå selv, så du er før ute enn meg. En kompis av meg har prøvd å få meg til å se på House M.D. i mange år men jeg har ikke hatt tid, rett og slett på grunn av at jeg følger med på mange nok serier fra før av.

 

Men så klarte jeg å få en på jobben hekta på Sons Of Anarchy, han skrøyt også av House M.D så da fant jeg vel ut at jeg får teste selv siden jeg plager andre...

 

SKal bare bli ferdig med den første sesongen av Nikita med Maggie Q :love: så skal jeg få fyrt i gang House...

Lenke til kommentar

 

Du har fått meg helt hekta på House M.D nå, må være en av de beste seriene jeg har sett!

 

 

Har ikke fått startet å se på det ennå selv, så du er før ute enn meg. En kompis av meg har prøvd å få meg til å se på House M.D. i mange år men jeg har ikke hatt tid, rett og slett på grunn av at jeg følger med på mange nok serier fra før av.

 

Men så klarte jeg å få en på jobben hekta på Sons Of Anarchy, han skrøyt også av House M.D så da fant jeg vel ut at jeg får teste selv siden jeg plager andre...

 

SKal bare bli ferdig med den første sesongen av Nikita med Maggie Q :love: så skal jeg få fyrt i gang House...

Ble ferdig med House i går tok meg ca 3 dager så tenkte å begynne på The Wire nå.

House har jo Jennifer Morrison da :whistle:

 

Kom hjem til stappfull postkasse i dag bla. Kevin Hart: I'm a Grown Little Man for $13.99 fra amazon.com.

Lenke til kommentar

Hugh Laurie gjør den beste TV-serie-karakteren ever i House M.D! Bare utrolig irriterende at de ikke har gitt ut tidligere sesonger enn ses.6 på Blu-ray

 

Siste kjøp, fra Amazon:

"Raging Bull (Two-Disc 30th Anniversary Blu-ray/DVD Combo)" $9.99

"Moneyball (Two-Disc Blu-ray/DVD Combo + UltraViolet Digital Copy)" $17.99

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig en pakke på døra i dag :D

Fra Amazon.com

 

Stargate Atlantis - The Complete Series - $148 (888kr) ink UPS frakt + import/MVA.

 

Da var det bare å vente på at SG1 - Complete Series en gang i tiden kommer ut, så er SGU1 på vei til meg, mens SGU2 forhåpentligvis kommer iløpet av året.

 

post-137074-0-19332700-1329148941_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...