Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du mange usette sesonger liggende? Vet jeg har endel som må sees :dremel:

 

Alt for mange :)

 

Bare i en stabbel som står ved siden av meg på bordet så ligger det fire sesonger med House M.D. usett (sett de to første nå),

tre sesonger med Californication, siste sesongen av Weeds, siste sesongen av Numb3rs, sesong 8 av Two and a Half Men.

Sesong seks av It's Always Sunny in Philadelphia og sesong fire av Burn Notice.

 

I skapet der jeg lagrer det som er usett, tørr jeg ikke å gå å telle en gang.

Men har vel 15-20 sesonger stående der bare på BD av diverse serier, på DVD så er det enda verre.

Som f. eks komplett sett med Sopranos som jeg fremedles ikke har fått sett en eneste episode av...

 

Så hadde jeg vært arbeidsløs i et år++ å sett en sesong per uke så hadde nok mye vært gjort :p

Samme her, men det fortsetter å storme inn flere sesonger.

 

Får sett det som pensjonist som crs sier ;)

Lenke til kommentar

Har du regionfri blu-ray-spiller? Hvordan order du det?

 

Det har jeg. Enkelte BD-spillere kan modifiseres slik at man kan velge sone (som i praksis gjør den sonefri), noen via hardware og noen via firmware. Et raskt søk på nett vil som oftest fortelle deg om det er mulig på en bestemt spiller.

 

Blu-ray utgivelsen av Ghost Protocol i USA er forøvrig sonefri og virker på alle spillere.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var innom Bærum Videosenter (i Drammen) tidligere i dag, og fikk rasket med meg fem tilsynelatende nye/veldig lite utleide filmer.

  • Hjelp vi er russ!
  • Horrible bosses
  • Just go with it!
  • Don't be afraid of the dark
  • The ward

Fire for 200,- kr, og én for 59,- kr - totalt 259,- kr.

 

Personlig skulle jeg gjerne byttet ut både Hjelp vi er russ, Don't be afraid of the dark og The Ward for andre filmer der (bl.a. Colombiana), men det var ikke bare jeg som bestemte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...