Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har dere kjøpt Game Of Thrones fra Amazon.co.uk (England)?

 

Fra Amazon.com i USA lå den i flere uker for bare $35 (men den har gått opp i pris nå), og med de siste ukers valutakurs har det vært under 200kr. Så ikke bare billigere, man slipper også de utrolig stygge aldersgrense-logoene på den britiske utgaven på denne lekre boksen.

 

Jeg fikk den amerikanske utgaven i posten i dag. Som sagt, $35 fra Amazon. Og $6 i frakt. Totalt 230kr i norske penger.

 

Edit: Og de amerikanske discene har norsk tekst og er helt lik de engelske/norske. Utenom at de aldersgrense-logoene ikke er på discene heller.

Endret av ballsack
Lenke til kommentar

Æsj, første gang jeg har glemt å sjekke Amazon.com, visste det var noe jeg glemte :wallbash: Jaja, har nå fått den da, så gjort er gjort.

 

Forøvrig første HBO serien jeg har kjøpt med aldersmerking..

 

Ah, stryk den. Viser seg at Band of Brothers og The Pacific har merking. Det synes i det minste ikke like godt.

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Fra amazon.com

 

All Quiet on the Western Front, $26,99.

Denne var virkelig god, hadde faktisk aldri sett den før. Lyden var imponerende for en film godt over 80 år gammel.

 

Kjøpte meg The Ring Best Buy Exclusive fra Ebay for $33.99.

 

Fikk noen 100th anniversary utgivelser i går, var vel rundt $37 + frakt fra amazon.com.

 

qswopc.jpg

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Shipping Method:

Priority International Courier

Items:

$161.47

Shipping & Handling:

$30.96

 

------

Total Before Tax:

$192.43

Estimated Tax To Be Collected:

$0.00

Import Fees Deposit

$48.11

 

------

Order Total:

$240.54

 

Delivery estimate: Mar. 29, 2012 - Apr. 2, 2012

"Casablanca (70th Anniversary Limited Collector's Edition Blu-ray/DVD Combo)"

Humphrey Bogart; Blu-ray; $44.99

 

"Willy Wonka & the Chocolate Factory (Three-Disc 40th Anniversary Collector's Edition Blu-ray/DVD Combo)"

Gene Wilder; Blu-ray; $45.49

 

"The Lion King Trilogy (Eight-Disc Combo: Blu-ray 3D / Blu-ray / DVD / Digital Copy)"

Matthew Broderick; Blu-ray; $70.99

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Items:

$88.88

Shipping & Handling:

$8.97

--

Order Total:

$97.85

 

"Game of Thrones: The Complete First Season (Walmart Exclusive Edition with Bonus Disc "Houses of the Seven Kingdoms")" Sean Bean; Blu-ray; $41.89

 

"The Ten Commandments (Six-Disc Limited Edition Blu-ray/DVD Combo Gift Set)" Brynner, Yul; Blu-ray; $46.99

 

 

Limited edition var utsolgt og orket ikke kjøpe den til dobbel pris så kjøpte walmart utgaven fra amazon.com. er ikke annet i forskjell en bonusdisken.

 

edit: amazon skulle yte god service og splittet ordren med forsendelse samme dag fordi man skulle få den ene tidligre. da blir det to fortollingsgebyr.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Begynner vel nesten å ta igjen Manx nå :) Hard target og Wake of Death er to filmer som skulle fått blu ray release.

 

Hvis vi snakker Van Damme filmer så er det jo ikke så vanskelig, det stopper seg selv til slutt :p

 

 

 

Immortals dukket opp fra amazon.com her om dagen for den nette sum av $22,99.

Lenke til kommentar

Begynner vel nesten å ta igjen Manx nå :) Hard target og Wake of Death er to filmer som skulle fått blu ray release.

 

Hvis vi snakker Van Damme filmer så er det jo ikke så vanskelig, det stopper seg selv til slutt :p

 

Sant det :p

Satser på The Eagle Path rekker blu snart og ikke bare dvd som Assassination Games :hrm:

 

That '70s Show: Season One $14.99

Gothika $13.99

Face/Off $9.99

The Girl with the Dragon Tattoo $19.99

Tinker, Tailor Soldier, Spy $19.99

Carnage $19.99

 

Amazon.com.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Har du mange usette sesonger liggende? Vet jeg har endel som må sees :dremel:

 

Alt for mange :)

 

Bare i en stabbel som står ved siden av meg på bordet så ligger det fire sesonger med House M.D. usett (sett de to første nå),

tre sesonger med Californication, siste sesongen av Weeds, siste sesongen av Numb3rs, sesong 8 av Two and a Half Men.

Sesong seks av It's Always Sunny in Philadelphia og sesong fire av Burn Notice.

 

I skapet der jeg lagrer det som er usett, tørr jeg ikke å gå å telle en gang.

Men har vel 15-20 sesonger stående der bare på BD av diverse serier, på DVD så er det enda verre.

Som f. eks komplett sett med Sopranos som jeg fremedles ikke har fått sett en eneste episode av...

 

Så hadde jeg vært arbeidsløs i et år++ å sett en sesong per uke så hadde nok mye vært gjort :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...