Zalofigth Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 (endret) No har eg skifta frå IE 7.0 til Opera og er sånn passe nøgd. Eg har to litt irriterande problem: Ved fane-surfing ynskjer eg at fana skal komme opp i bakgrunnen. Det å lese nyhende er grusomt irriterande når eg må fram og tilbake heile tida. Kan dette fiksast? I IE kan ein klikke på ctrl+ENTER, så kjem www. og .no automatisk (ergo; eg skriv berre inn hw, så klikkar ctrl og ENTER. I Opera blir dette .com. Alle instillingar er sett på norsk/noreg, og lesaren er på nynorsk (ahhhh....), men det ser ikkje ut til å hjelpe. Anyone? Endret 20. desember 2006 av Zalofigth
mongojarle Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 (endret) det siste du ergrer deg over går i hvertfall ann å fikse... kanskje du finner svaret her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=652085&hl= det stod ikke der, men jeg vet det går, for jeg har gjort det selv du kan jo spør i denne tråden, de der kan mye: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=652087&st=0 Endret 20. desember 2006 av jalejale
miCro Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hvis du bruker den midtre knappen på musen din når du trykker på en link, vil den lastes i en ny fane i bakgrunnen.
Rikky Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ved fane-surfing ynskjer eg at fana skal komme opp i bakgrunnen. 7542938[/snapback] Du bør lære deg å bruke mouse gestures. Jeg åpner en ny fane i bakgrunnen ved å klikke på linken med hjulet, mens en ny fane i forgrunnen åpnes ved å høyreklikke på linken og dra musen litt ned (på samme måte som en ny tom fane åpnes ved å høyreklikke og dra musen litt ned).
Emancipate Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hold nede shift og klikk på en link med hjulet så kan du velge hva som skal skje.
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 I IE kan ein klikke på ctrl+ENTER, så kjem www. og .no automatisk (ergo; eg skriv berre inn hw, så klikkar ctrl og ENTER. I Opera blir dette .com. Alle instillingar er sett på norsk/noreg, og lesaren er på nynorsk (ahhhh....), men det ser ikkje ut til å hjelpe. Anyone?Verktøy --> Innstillinger --> Avansert --> Nettverk --> Fullføring av tenarnamn.
Zalofigth Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 incanus: Tusen takk! Hvis du bruker den midtre knappen på musen din når du trykker på en link, vil den lastes i en ny fane i bakgrunnen. 7542962[/snapback] Det er veldig få knappar på mouse-paden min... Eg har har berre høgre/venstreknapp (sjelden eg gidd å dra fram musa). Så dette løyser ikkje mitt problem...
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hald inne shift og linken vert opna i ny fane, shift og ctrl og den vert opna i ny bakgrunnsfane. Det same gjeld i søkefelt og ved dobbeltklikking på URLar --> Gå til adresse. Eg bruker dette heile tida når eg sit med berbar utan mus.
Zalofigth Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 shift og ctrl og den vert opna i ny bakgrunnsfane. 7543875[/snapback] Tusen takk! No er alle verdsproblem løyste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå