Gå til innhold

[LØYST] Opera: faner og ctrl+enter

Zalofigth

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

No har eg skifta frå IE 7.0 til Opera og er sånn passe nøgd. Eg har to litt irriterande problem:

Ved fane-surfing ynskjer eg at fana skal komme opp i bakgrunnen. Det å lese nyhende er grusomt irriterande når eg må fram og tilbake heile tida. Kan dette fiksast?

I IE kan ein klikke på ctrl+ENTER, så kjem www. og .no automatisk (ergo; eg skriv berre inn hw, så klikkar ctrl og ENTER. I Opera blir dette .com. Alle instillingar er sett på norsk/noreg, og lesaren er på nynorsk (ahhhh....), men det ser ikkje ut til å hjelpe. Anyone?

Endret av Zalofigth
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ved fane-surfing ynskjer eg at fana skal komme opp i bakgrunnen.

7542938[/snapback]

Du bør lære deg å bruke mouse gestures. :) Jeg åpner en ny fane i bakgrunnen ved å klikke på linken med hjulet, mens en ny fane i forgrunnen åpnes ved å høyreklikke på linken og dra musen litt ned (på samme måte som en ny tom fane åpnes ved å høyreklikke og dra musen litt ned).

Skrevet
I IE kan ein klikke på ctrl+ENTER, så kjem www. og .no automatisk (ergo; eg skriv berre inn hw, så klikkar ctrl og ENTER. I Opera blir dette .com. Alle instillingar er sett på norsk/noreg, og lesaren er på nynorsk (ahhhh....), men det ser ikkje ut til å hjelpe. Anyone?
Verktøy --> Innstillinger --> Avansert --> Nettverk --> Fullføring av tenarnamn.
Skrevet

incanus: Tusen takk! :)

Hvis du bruker den midtre knappen på musen din når du trykker på en link, vil den lastes i en ny fane i bakgrunnen.

7542962[/snapback]

Det er veldig få knappar på mouse-paden min... :) Eg har har berre høgre/venstreknapp (sjelden eg gidd å dra fram musa). Så dette løyser ikkje mitt problem...

Skrevet

Hald inne shift og linken vert opna i ny fane, shift og ctrl og den vert opna i ny bakgrunnsfane. Det same gjeld i søkefelt og ved dobbeltklikking på URLar --> Gå til adresse. Eg bruker dette heile tida når eg sit med berbar utan mus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...