Gå til innhold

Godt sagt, svart på en prøve.


Gaston

Anbefalte innlegg

Vi hadde en hjemmeoppgave her forleden i bransjelære.

Oppgaven var å regne ut hvor lang tid firmaet brukte på en jobb.

 

Jeg gjorde hele oppgaven riktig, men bare for å muntre læreren skrev jeg dette:

 

Vi må også regne med dødtid når man må til Statoil for å fylle opp Statoil-koppen. :)

 

(Dette er litt internt fordi mange i klassen har Statoil-kopp og de blir daglig.) :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde en jente i klassen som svarte at fiskestang er et av de viktigste fiskeredskapene under lofotfiske (og hun har bodd i lofoten hele livet sitt)

 

har sel prestert å skrive navnet mitt feil på en norskprøve :blush: (eller; skrev vel rett ble bare så utydelig at d så ut som d manglet en bokstav.... norsklæreren ga meg 1, og sa at hvis jeg klarte å stave navnet mitt skulle jeg få 5. og d klarte je greit :w00t:

 

ellers så er vel de to mest legendariske eksamenssvarene bohr sin måte å måle huset, og den eleven som skrev om tempen i helvete. :thumbup:

Lenke til kommentar

En kompis av meg hadde noen bra svar på en naturfagsprøve i 8'ende.

Oppgave 1: Tegn en dyrecelle og en plantecelle

"Easy peasy" tenkte kameraten min, så han tegnet en gris og en blomst.

 

Oppgave 2: Hvordan kan man "lure" (også var det et eller annet man kunne lure som eg ikkje husker navnet på. Men det var et eller annet smått noe innenfor naturen..) ?

Han svarte: Man kan lure (det jeg ikke husker navnet på) med å : Kle seg ut og svinge unna.

 

Gode svar..

Lenke til kommentar

I fjor så gikk jeg og en kompis i samme klasse, og vi hadde hatt en prøve om 2. verdenskrig som vi fikk ganske gode karakterer på, og søstra til kompisen min hadde samme prøve som vi hadde en uke senere. Dette førte da til at hu satt og sendte spørsmålene på SMS til han under sin prøve så han kunne svare for henne siden hun var så stokk dum og ikke kunne en jævla dritt.

 

Vi fant ut at vi bare skulle sende noe piss tilbake for å vise henne at vi ikke gidda å hjelpe henne jukse, så på spørsmålet "Hva gjorde Hitler i begynnelsen av 2. verdenskrig." eller noe sånt, så skreiv vi at han og hæren red på hest inn i Danmark og tok over landet med hagle. Og så fikk vi svar tilbake hvor hu sa takk, og sendte neste spørsmål. Dette betydde altså at hu trodde på det vi sa, og forklarer da hvor latterlig dum hu faktisk var.

 

Så i to timer satt vi og mata henne med så mye piss man kan tenke seg, om at Hitler dro verden rundt på hesten sin og tok over land, og at Hitler var sjalu på jødene siden de var penere enn han, noe hu trodde på og skrev på prøven.

 

Men høydepunktet av alt dette, var da hu glad og fornøyd etter prøven sendte melding og sa at hu skulle betale han 200,- som takk for hjelpen på den vanskelige prøven!

 

Kan si det slik at hu ikke var så fornøyd da hu fikk igjen prøven, 200,- fattigere ;)

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar
...

8020446[/snapback]

ja, jeg kjenner en som kjenner en som kjenner en som aldri lyver, han sa dette!

8020608[/snapback]

Dagens vits. Jeg lo meg ihjel.

Desto fler 'jeg kjenner.. jeg kjenner' du slenger på, jo mer moro blir det! :D

 

Jeg kjenner en som kjenner ei dame som har en hund som tidligere tilhørte bestemora til en person som kjenner en kriminell, men denne kriminelle personen ble en gang fortalt en historie om en gutt, og denne gutten ljugde aldri. Han fortalte at han kjente en mann som var kjempeflink på skolen, og mattelæreren hans hadde skrevet "Dette er latskap" på prøven sin på ungdomskolen, og fått karakter 6.

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
En på skolen vår (gått ut for lenge siden) fikk en oppgave på tentamen en gang som var: "Hva er livet?".

 

Han svarte "Livet er et sus i sivet", og fikk 6.

8020446[/snapback]

ja, jeg kjenner en som kjenner en som kjenner en som aldri lyver, han sa dette!

8020608[/snapback]

Læreren min sa det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...