Gå til innhold

MSBLOGs femti beste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når ble Linux ett tillegsprogram til windows?

Og enh download manager/download booster er vel etter stor sannsynlighet søppel.

7535319[/snapback]

Free Download Manager er vel noe av det nyttigste jeg har på pcen. I tillegg til at man kan gjenoppta downloads kan den starte flere connections til samme serveren slik at nedlasting går fortere

Lenke til kommentar
Når ble Linux ett tillegsprogram til windows?

Og enh download manager/download booster er vel etter stor sannsynlighet søppel.

7535319[/snapback]

Free Download Manager er vel noe av det nyttigste jeg har på pcen. I tillegg til at man kan gjenoppta downloads kan den starte flere connections til samme serveren slik at nedlasting går fortere

7535393[/snapback]

post-21632-1166540583_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Når ble Linux ett tillegsprogram til windows?

Og enh download manager/download booster er vel etter stor sannsynlighet søppel.

7535319[/snapback]

Free Download Manager er vel noe av det nyttigste jeg har på pcen. I tillegg til at man kan gjenoppta downloads kan den starte flere connections til samme serveren slik at nedlasting går fortere

7535393[/snapback]

post-21632-1166540583_thumb.jpg

7535676[/snapback]

Les, FLERE connections. Det er jo derfor de er såpass nyttige. Kan jo få grei hastighet selv på utrolig dårlige servere

Lenke til kommentar
12. The Linux operating system

 

Det må i så fall være via vmware..

 

Stiller meg forsåvidt skeptisk til den listen.. :wee:

7536606[/snapback]

Hvor laster jeg ned "Linux operating system for windows"?

Hvilken av de sikkert en million Linuxdistroene er det snakk om?

 

(ja, det er sarkasme :) )

 

Ellers så stiller jeg meg også skeptisk til lista. Det var mye nyttig der men også mye unyttlig, bloat og suboptimale programmer. Jeg tror mer at dette er en liste over hva som lastes ned mest enn en liste over gode programmer som jobber seg oppover popularitetslistene. Altså en slags "hva var populært i saueflokken i året som gikk"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...