Gå til innhold

Hvem drikker mest cola i uka


Sivert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-21 23:02, skrev abrj:

Jeg drikker nok mellom 20 og 30 liter i uka... Men drikker kun Cola Light da



Fysj!!! Cola Light, og så så mye!!! Stakkar deg!!!

Holder meg til skikkelig cola....i rikelige mengder!!

ca 5-10 liter i uka vil jeg anta..., men det forekommer at det blir mer og...hehe

Lenke til kommentar

Skal si dere bælmer mye Cola!

Og Pepsi Max er ubeskrivelig kvalmende! Verre enn Pepsi, og da er det vondt! :smile:

 

Jeg drikker vel ca. en halv liter brus til dagen. Kanskje opp mot en liter hvis jeg ser mye TV.

Kommer litt an på hva jeg spiser. Spiser jeg Pizza går det ofte mye brus..

Coca-Cola var favoritten lenge, men i det siste har jeg fått sansen for Husets Sitronbrus. Hansa Champagnebrus er også godt, men da må en drikke alt på en gang fordi kullsyren går så fort ut.

 

Men som sagt; Pepsi, og da særlig Pepsi Max, er grusomt..hehe..

 

:wink:

Lenke til kommentar

Ikke for å være moderlig eller belærende men jeg vil anbefale å kutte ned på brusdrikkingen. Sukkerfri er selvfølgelig bedre (man kan godt drikke 1.5l om dagen uten at søtstoffet gjor noen skade) men den verste synderen er nemlig kullsyren! Den etser opp tennene, sakte men sikkert, etterhvert får du frysninger/ising i tennene, og man får vondt bare ved å tygge enkelte ting. Og når tennene først er etset ned til nervene, tror jeg veien tilbake er vanskelig. Snakker ut i fra egen erfaring. Har kuttet ned til en eller 2 flasker i uka, og drikker ellers sukkerfri saft.

 

Bare en advarsel til de som tilsynelatende drikker cola døgnet rundt her :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...