Gå til innhold

Årets OT-Baren bruker 2006. Nominasjonstråd.

Dotten

Anbefalte innlegg

Skrevet

SnittLeif.

Jeg liker denne karen og jeg synes han kommer med mange fine innlegg. Han har humor, han har egne meninger og det var hyggelig å treffe han.

Helt riktig er han dog ikke, da han mener at julebrus skal være brun. Men jeg bruker ikke det imot han og det bør ikke dere gjøre heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En jeg legger merke til i OT som allerede ikke er nevnt er vel Tomat-Ulf.

Han har da sine blemmer som alle andre ,men har jevnt over veldig morsomme innlegg. Fast inventar er han også.

7509610[/snapback]

Kviser kalles det.

Men takk! <3

Skrevet (endret)

Tror nesten jeg må nominere Frichassè. En hel del av innleggene hans får meg til å smile, enkelt og greit.

Endret av TeggY
Skrevet

Hvis jeg ikke kan nominere meg selv får jeg nominere den nest beste: Tom Waits for Alice

Kan meget mye om gitar og holder orden i PRS.

7519137[/snapback]

Har vel fint lite med OT-baren, begge de to.

Skrevet

Er det ikke OT-Baren bruker som skal nomineres da? TWFA er vel meget sjelden aktiv i denne kategorien, om aktiv i det hele tatt. Og tro meg, jeg har førstehåndsinformasjon da jeg omgås han daglig (TWFA er faren min).

Skrevet
Er det ikke OT-Baren bruker som skal nomineres da? TWFA er vel meget sjelden aktiv i denne kategorien, om aktiv i det hele tatt. Og tro meg, jeg har førstehåndsinformasjon da jeg omgås han daglig (TWFA er faren min).

7519152[/snapback]

Enhver anledning?

Skrevet
Jeg vil nominere Firetrucken, fordi han skriver smarte innlegg som skaper orden og man tenker: Det var ett lurt innlegg det!

7507363[/snapback]

han har ikke 100 ot-innlegg engang. han får nok bare din stemme uansett =/

7507583[/snapback]

Firetrucken er en kjernekar. Klart han skal få min stemme! Tror jeg har Teodorulllen i ryggen på det. :ph34r:

Skrevet
Firetrucken er en kjernekar. Klart han skal få min stemme! Tror jeg har Teodorulllen i ryggen på det.  :ph34r:

7519777[/snapback]

Fordi dere er venner irl, det blir litt feil. Dessuten har ikke Firetrucken hevdet seg på noen spesiell måte, i tillegg til få innlegg.

Skrevet

Folk får selv avgjøre hvilken kriterier man ha. Om man anser noen for å poste kvalitet fremfor kvantitet så får de gi vedkommende stemme. Det er ikke noen konkuranse i å ha postet mest. Med mindre man er av Simen1 typen, som makter det umulige (syk kvalitet og kvantitet kombinert) da.

Men siden OT-Baren for meg virker som en stor chatteplass så kommer jeg selv til å fokusere på om brukeren sprer hygge (og ikke kvalme) i sine innlegg. Akkurat hvem det er vet jeg ikke helt, men har mine tanker om forskjellige brukere. Setter spesielt pris på de som har kreativitet nok til å gjøre ting morsomt og underholdende uten at det skal gå ut over andre brukere. Trengs litt mer mellom topplokket til å ikke velge billigveien :)

Skrevet (endret)

Jeg vil faktisk nominere skarstad. Han kommer med morsomme innlegg uten å gå for langt, og er en hyggelig skrue.

Edit: Han var visst allerede nominert. Siden alle jeg kunne tenkt meg å nominere er nominert, får jeg bare vente på avstemningen.

Endret av Herr Brun
Skrevet

La oss kåre årets teiteste tråd. Jeg nominerer denne. Makan til favorisering.

Vil gjerne være unntatt å få bli med i konkuransen her.

Skrevet (endret)

De får gjerne kåre året ot-bruker for min del. Men jeg vil ikke være med.

EDIT: Det hadde vært bedre med årets OT-Tråd, samt heder og æret til trådstarter. Men, det er meg.

Endret av Neppe
Skrevet

Kan forstå at man ikke syns slike kåringer er greit.

Det som hadde vært noe var om eks Dotten kunne lage en oppsummering der han drar frem brukere som fortjener litt ekstra oppmerksomhet.

Mye har skjedd gjennom livet her inne, og jeg hadde blitt imponert om noen lagde en artikkel ut av det..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...