reds Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Heisann! Eg lurer på om det er mogleg å få tak i eit program som gjer at du kan binde f.eks ein song til ein knapp eller ein knappekombinasjon på tastaturet? Eks. at du trykk Ctrl + J, så startar Sangtittel.mp3. Altså ein song\eit program? Takknemleg for hjelp.
Lukilock Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 jepp det kan du Du må lage en snarvei til fila ,og trykke egenskaper på den. Så trykker du "hurtig tast"(eller hva det står).så trykker du den "komandoen" du vil ha på tastatruet. Sempron
reds Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Ah, det var eit lynkjapt svar! Eg skal gjere eit forsøk. Takkar!
Lukilock Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Se på bilde for en liten forklaring. Du må ha lagd en snarvei for fila, for at dette vil virke.
reds Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Men ein ting som plagar meg. Eg vil ikkje ha Alt+Ctrl+"Knapp her". Eg vil ha bere knappen! Eg skal bruke dette til ein fjernkontroll der eg skal binde songar på knappar. Då må eg halde inne Ctrl+Alt før eg kan få brukt fjernkontrollen som då mistar sin funksjon. Kan det vere det ei løysing der ute?
reds Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Hei og hopp! Dette hastar litt pga. at eg skal bruke fjernkontrollen på eit juleball i morra!
qualbeen Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 fjernkontroll? til pc? uansett: "alt gr" tasten erstatter ctrl+alt, med andre ord trenger du ikke å holde nede mer enn 2 taster når du lager slike snarveier. Noen tastaturer kommer også med spesial-taster som kan konfigureres til å åpne filer/mapper, men da må man som regel installere drivere og programvare.
reds Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Ja, men eg har fått det sånn nogenlunde til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå