Gå til innhold

GUIDE: Norsk Amx Mod, Superhero og WC3!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for en super guide som jeg nettop har brukt for å instalere amxmodx med wc3 mod. Men vet du hvordan jeg får saved xp ? er jo kjipt å starte fra bunn av hver gang på lan og sånn.

å det funker ikke hvis jeg skriver shopmenu og shopmenu2.

noen tips ?

igjen super guide :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette :p

 

//#define SHORT_TERM 0      // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP.
Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).

Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen).

Lenke til kommentar
Tusen takk for en super guide som jeg nettop har brukt for å instalere amxmodx med wc3 mod. Men vet du hvordan jeg får saved xp ? er jo kjipt å starte fra bunn av hver gang på lan og sånn.

å det funker ikke hvis jeg skriver shopmenu og shopmenu2.

noen tips ?

igjen super guide  :thumbup:

7637975[/snapback]

Alltid fint med skryt. Takk igjen! :D

 

Gjør som Matsemann sier, så skal det fungere.

 

Linjen skal altså skrives uten "//".

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke admin. Har skrevet:

 

"(steamid)" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"

 

Nederst i users.ini like etter "loopback" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"

 

Jeg forstår ikke hva jeg har gjort feil :cry: Hjelp?

 

Jeg har trykket på lagre på Users.ini, jeg har restartet serveren og re-installert AMX. Skjønner ikke hva jeg har gjort feil.

Lenke til kommentar

Du kan fjerne loopback linja :)

Vel, har du tastet inn riktig steamID? Du kan eventuelt prøve med IP, det bruker jeg (om du har fast IP da).

 

For å finne din steamid kan det være bedre å logge på en annen server enn din egen, og så skrive "status" i console (uten "). Grunnen til at du ikke skal gjøre det på din egen er at du kan være koblet opp i LAN, og steamid blir annerledes (skjer noen ganger).

 

Og sikker på at du ikke blir admin?

Lenke til kommentar
Du kan fjerne loopback linja :)

Vel, har du tastet inn riktig steamID? Du kan eventuelt prøve med IP, det bruker jeg (om du har fast IP da).

 

For å finne din steamid kan det være bedre å logge på en annen server enn din egen, og så skrive "status" i console (uten "). Grunnen til at du ikke skal gjøre det på din egen er at du kan være koblet opp i LAN, og steamid blir annerledes (skjer noen ganger).

 

Og sikker på at du ikke blir admin?

7651041[/snapback]

Nå føler jeg meg dum. Jeg trodde SteamID var det jeg logget meg på med.

 

Takk for all hjelpa!

Lenke til kommentar
Du kan fjerne loopback linja :)

Vel, har du tastet inn riktig steamID? Du kan eventuelt prøve med IP, det bruker jeg (om du har fast IP da).

 

For å finne din steamid kan det være bedre å logge på en annen server enn din egen, og så skrive "status" i console (uten "). Grunnen til at du ikke skal gjøre det på din egen er at du kan være koblet opp i LAN, og steamid blir annerledes (skjer noen ganger).

 

Og sikker på at du ikke blir admin?

7651041[/snapback]

Nå føler jeg meg dum. Jeg trodde SteamID var det jeg logget meg på med.

 

Takk for all hjelpa!

7656597[/snapback]

Du er nok ikke alene om å blande ting.

 

Da jeg lagde min første steam-account i en alder av 10 år, trodde jeg "account-name" var det samme som mail-adresse. :whistle:

Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette :p

 

//#define SHORT_TERM 0      // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP.
Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).

Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen).

7642101[/snapback]

 

Ok, men hvor ligger "warcraft3.cfg"?

Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette :p

 

//#define SHORT_TERM 0      // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP.
Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).

Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen).

7642101[/snapback]

 

Ok, men hvor ligger "warcraft3.cfg"?

7657680[/snapback]

Mest sannsynlig i config-mappen din.. :D

Lenke til kommentar
Funket mye bedre enn jeg hadde ventet meg. 14 folk på serveren inkludert meg. <100 ping på alle unntatt to som hadde 120 og 170  :)

Så bra da! Fint at folk er fornøyde. Hvorfor trodde du det ikke ville fungere så bra?

Tissedam:  :!:

7658854[/snapback]

Den tok jeg ikke. :whistle:

Lenke til kommentar

Fikk et problem i dag. Prøver og åpne Dedicated for å lage en server, men får beskjed at det oppstod ett problem og Dedicated Server må lukkes. Noen ideer om hva det problemet kan være?

 

"Feilsignatur:

AppName: hlds.exe AppVer: 4.1.1.1 ModName: unknown

ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00000000"

Lenke til kommentar
Fikk et problem i dag. Prøver og åpne Dedicated for å lage en server, men får beskjed at det oppstod ett problem og Dedicated Server må lukkes. Noen ideer om hva det problemet kan være?

 

"Feilsignatur:

AppName: hlds.exe  AppVer: 4.1.1.1  ModName: unknown

ModVer: 0.0.0.0  Offset: 00000000"

7664911[/snapback]

Du spør nok i feil tråd, men det ser ut som om hlds.exe er problemet. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...