Gå til innhold

GUIDE: Norsk Amx Mod, Superhero og WC3!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, er det noe Tissedam skal ha, så er det ros, massevis :D har lært utrolig mye av han og alle andre som har svart på mine spørsmål ;)

Takk for all hjelp :)

 

PS: Tissedam, jeg lastet ned Hlds på nytt, så nå funker det :thumbup:

7668363[/snapback]

Tusen takk for all skryt!

 

Fint det fikset seg til slutt.

 

Kjempebra Tissedam! Hadde slitt med og laga server i mange måneder.. Var fullt overbevist på at man måtte kjøpe IP :p Men dette gikk let..Og Deathmatch addon'en tok et halvt minutt og legge inn, eneste problemet var og disable den :dontgetit:  Fikk det til i menuen :)

 

All ros til Tissedam!  :thumbup:

7668237[/snapback]

Tusen takk. :blush:

Deathmatch er lett! Ble litt overrasket selv, når jeg fant ut at bots støttet det også!

 

Deathmatch på de_rats. 1 vs 12 på easy! :love:

 

Nå frister det bare mye mer å bygge på guiden med litt mer avanserte funksjoner og sånne ting, men nå for tiden er det veldig travelt, så dette får holde ihvertfall ute denne uken.

 

Så skal vi se hva vi kan fikse i helgen! :whistle:

Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette :p

 

//#define SHORT_TERM 0      // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP.
Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).

Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen).

7642101[/snapback]

 

nei, problemet er der enda. XP blir ikke lagret. men er det slik at jeg skal ta bort // foran for at de skal bli aktiverte?

Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette :p

 

//#define SHORT_TERM 0      // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP.
Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).

Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen).

7642101[/snapback]

 

nei, problemet er der enda. XP blir ikke lagret. men er det slik at jeg skal ta bort // foran for at de skal bli aktiverte?

7673516[/snapback]

Ja.

 

// markerer en kommentar, altså noe som ikke "gjelder".

 

Setningen kan være som følger:

 

#define SHORT_TERM 0

 

Tror jeg. (ikke skyt). ;)

Lenke til kommentar

Gjorde det samme som deg. de som er synlige for spillerne blir vist som norsk. Mens du som admin får se den engelsk versjon. Siden engelsk er mye enklere å forstå når du skal sette opp serveren. Rett og slett fordi de "gamle" kommandoene er på engelsk, og fordi du er vant til å bruke dem "engelsk".

 

Får håpe noen leser igjennom først posten igjen.

 

 

Men finfin guide, siden jeg ikke har postet her før

Lenke til kommentar

Jeg, som Pingun sier, jeg har nå lagt til norsk språk.

 

Zip-fil for de som vil ha alle filene, men filene ligger også separat som .txt-filer.

 

Håper dere blir fornøyde! :whistle:

 

EDIT: Og da er emnetittel skiftet også. Synes den nye forklarte litt bedre hva guiden inneholder.

Endret av tissedam
Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette :p

 

//#define SHORT_TERM 0      // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP.
Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).

Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen).

7642101[/snapback]

 

nei, problemet er der enda. XP blir ikke lagret. men er det slik at jeg skal ta bort // foran for at de skal bli aktiverte?

7673516[/snapback]

Ja.

 

// markerer en kommentar, altså noe som ikke "gjelder".

 

Setningen kan være som følger:

 

#define SHORT_TERM 0

 

Tror jeg. (ikke skyt). ;)

7673624[/snapback]

 

Ok..

 

mp_savexp 0 Enables saving of experience (uses a vault, default is 0)

 

Nå har jeg tatt bort //, så det vil fungere?

Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette :p

 

//#define SHORT_TERM 0      // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP.
Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).

Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen).

7642101[/snapback]

 

nei, problemet er der enda. XP blir ikke lagret. men er det slik at jeg skal ta bort // foran for at de skal bli aktiverte?

7673516[/snapback]

Ja.

 

// markerer en kommentar, altså noe som ikke "gjelder".

 

Setningen kan være som følger:

 

#define SHORT_TERM 0

 

Tror jeg. (ikke skyt). ;)

7673624[/snapback]

 

Ok..

 

mp_savexp 0 Enables saving of experience (uses a vault, default is 0)

 

Nå har jeg tatt bort //, så det vil fungere?

7674712[/snapback]

Sånn som jeg har forstått det, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...