Gå til innhold

Første Wii feil...


LarsBarstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fikk du Wiien på nett? Jeg knota litt med det før jeg måtte stikke på jobb. Fikk kobla opp og "prøvd" å laste ned update men ble disconnecta igjen.

Når jeg prøver å søke etter trådløse nett hender det at den ikke finner noen.

Lurer på om det er dårlig signal. Litt snodig at det funker fett på PCen min som er dårligere plassert.

 

Får opp noen feilmeldinger når jeg tester linja med Wiien men får komme tilbake til dem når jeg har maskinen forran meg.

 

Har en D-Link router av et slag.

Lenke til kommentar
Eg knuste min fjernkonrtoll i lampa, sensorene i kontrollen daua ein stund mens lampa overlevde fint. Banka litt vett i fjernkontrollen også har den fungert fint etterpå.

 

Er litt skeptisk til kvaliteten her.

7457800[/snapback]

 

Tror ikke du trenger å være skeptisk til kvaliteten egentlig, e de fleste "ulykkesfortellinger" med wiimotes som har oppnådd nærmest lysets hastiget er det jo andre ting som har sluttet å virke mens wiimoten har fortsatt å fungere ;)

Lenke til kommentar
Eg knuste min fjernkonrtoll i lampa, sensorene i kontrollen daua ein stund mens lampa overlevde fint. Banka litt vett i fjernkontrollen også har den fungert fint etterpå.

 

Er litt skeptisk til kvaliteten her.

7457800[/snapback]

Det bryr meg ikke mye at du er moderator for dette gjelder så og si alle som har disse "ulykkene" med Wii. Hvordan får dere det til? Det er ikke nødvendig å ta i alt man har for å få reaksjon av kontrollen. At mennesket har utviklet motsatte tomler er ikke uten grunn. Eller er det bare det at enkelte syns det er digg å smøre seg inn med olje før de skal ta en omgang på Wii'en bare for litt ekstra utfordring.

 

Slepphendte eller overivrige, skjerp dere.

Lenke til kommentar
Eg knuste min fjernkonrtoll i lampa, sensorene i kontrollen daua ein stund mens lampa overlevde fint. Banka litt vett i fjernkontrollen også har den fungert fint etterpå.

 

Er litt skeptisk til kvaliteten her.

7457800[/snapback]

 

Ha ha. Men la du deg til å sove da du kom hjem eller klarte du ikkje å vente?

Lenke til kommentar
Eg knuste min fjernkonrtoll i lampa, sensorene i kontrollen daua ein stund mens lampa overlevde fint. Banka litt vett i fjernkontrollen også har den fungert fint etterpå.

 

Er litt skeptisk til kvaliteten her.

7457800[/snapback]

Det bryr meg ikke mye at du er moderator for dette gjelder så og si alle som har disse "ulykkene" med Wii. Hvordan får dere det til? Det er ikke nødvendig å ta i alt man har for å få reaksjon av kontrollen. At mennesket har utviklet motsatte tomler er ikke uten grunn. Eller er det bare det at enkelte syns det er digg å smøre seg inn med olje før de skal ta en omgang på Wii'en bare for litt ekstra utfordring.

 

Slepphendte eller overivrige, skjerp dere.

7458777[/snapback]

 

Haha, som jeg skulle sagt det selv. Virker som en del av Wii-kjøperne ikke har fått med seg at man skal holde fast Wiimoten også...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Eg knuste min fjernkonrtoll i lampa, sensorene i kontrollen daua ein stund mens lampa overlevde fint. Banka litt vett i fjernkontrollen også har den fungert fint etterpå.

 

Er litt skeptisk til kvaliteten her.

7457800[/snapback]

Ja, faen. Jeg tok å kjørte bilen min head-on mot en semitrailer her om dagen, og den funka jaggu ikke etterpå. Litt skeptisk til kvaliteten, ja. :whistle:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...