Gå til innhold

Første Wii feil...


LarsBarstad

Anbefalte innlegg

Satte opp min Wii, gikk på internet/connection, fant med en gang D-Link trådløs router, oppdaterte alt, spilla Zelda, fekta som en gal.

 

Nei, ingen problemer her. Men Wii er ny, alle konsoller får en eller annen form for barnesykdom, slik er det bare. Enkelte får det andre får det ikke. Trist og irriterende for de som får det ja.

 

jeg får btw ikke opp Wii Shop, får bare server error.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg knuste min fjernkonrtoll i lampa, sensorene i kontrollen daua ein stund mens lampa overlevde fint. Banka litt vett i fjernkontrollen også har den fungert fint etterpå.

 

Er litt skeptisk til kvaliteten her.

7457800[/snapback]

 

Jeg tok en litt for ivrig serv i tennis og knuste en spotlight som hang i taket (ikea greie)

Glasset føyk veggimellom men wiimot'en fikk bare et lite merke og funker helt fint :p

 

-

 

Hvor kan jeg kjøpe sånn wi-fi usb ting som jeg setter i pc'n ?

Endret av Sjokoladekake
Lenke til kommentar

Blei skikkelig varm om ballene her isted....

 

Tok ut Wii Sports, bladde litt rundt om i OS. Satte i Red Steel og ingenting skjedde. Wii/GC disc ikonene spannt bare rundt som noen villmenn. Hurra tenkte eg, discen funker ikkje. Så tok eg ut faenskapen,satte den inni og litt sånn. INgen fremgang. Så er eg litt usikker på ka som skjedde, trykket på de pilene til høgre/venstre så blei skjermen svart,dog den piple lyden i bakgrunnen surret og gjikk. Så blei det med ein reset og alt funket gulle :p

Lenke til kommentar
Oh yes, etter masse knoting for å få Wii'en på internett og oppdatert den så sluttet remote'n å funke. Testet alle varianter av reset, syncing, fjerne batterier etc men nada... :hmm:

 

Har ikke engang tatt plasten av Zelda...  :mad:

 

Lars

7456168[/snapback]

 

Akkurat det samme skjedde med meg igår kveld. Den ene remote'n min døde fullstendig. Prøvde alt uten resultat og lot Wii'en tilslutt stå urørt og avslått en liten halvtime - så funket alt normalt igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...