Gå til innhold

Få Sci-Fi Channel tilbake på norsk TV


Anbefalte innlegg

Hei og hepp!

 

Nå henvender jeg meg til alle dere som savner gode gamle Sci-Fi Channel.

Det har nå blitt satt i gang en liten aksjon for å få denne kanalen tilbake på norske tv-skjermer. Mailer har blitt utveklset med både Canal Digital og Viasat, men de sitter fortsatt på gjerdet da de ikke får nok oppslutning om forslaget.

 

Hjelp oss derfor i forsøket på å få tilbake Sci-Fi Channel!

Underskriftskampanjen finner dere her!

 

Edit: Det er fint om dere som signerer også skriver her, så bumpes tråden innimellom.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har selvfølgelig skrevet under, men ?

 

Hva mener Dere med den "gamle" Sci-Fi ?, Har ikke sett forskjell på den jeg har nå og den som jeg hadde før. Bortsett fra at det var mer UFO programmer der.

 

Eller`s har jo Canal Digital endret mye av sitt oppsett, slikt at det blir bare mer og mer sport. Vi her hjemme ønsker mer Sci-Fi, og den slags programmer.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

 

 

PS: Hvorfor ikke lage en slik en "opprop" på www.opprop.no ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så hvorfor står det "tilbake" i topic? SciFi Channel har aldri vært en del av det norske tv-utvalget. Vi hadde derimot den britiske SciFi Channel, som kun sender repriser og dårlige dokumentarer om UFOer.

 

Utenom Stargate, Eureka, BSG og den kommende serien The Dresden Files så er det ikke mye bra på SFC i USA heller. Går faktisk nesten bare wrestling der nå.

Lenke til kommentar
Går faktisk nesten bare wrestling der nå.

7638557[/snapback]

 

På Sci-Fi channel!?

Desverre er det slik at det er alt for få sci-fi fans til at det skal være "lønnsomt" å lage gode serier / filmer. Men de få sci-fi fansene er da virkelig hardcore. Jeg synst man fortjener litt respekt. Det er da tross alt kun sci-fi og fantasy fans som kler seg ut når de skal på en film premiere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...