Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegava til dama/typen i år?


Anbefalte innlegg

7452933[/snapback]

Men jeg sliter med det samme problemet. Finner ingenting jeg kan kjøpe til dama mi til jul. Kan jo ikke gi henne dette gavekortet (eller gavekort fra cdon.com/elkjøp). En julegave til dama må jo være personlig.

 

Vanskelig Vanskelig

7452933[/snapback]

 

Det er personlig :p men du kan jo ta noen av tipsene tidligere i denne tråden som feks, parfyme, blomster, undertøy, klær... skriv gjærne et brev til gaven...

 

Edit: komborti knappen:P

Endret av axzter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Forhold på et par uker og enda ikke sett klærne hans? :tease:

 

Parfyme, smykke, klær, noe personlig du lager. Mye en kan finne på.

7451613[/snapback]

 

1 uke i dag faktisk :p Og jo har sett klærne hans, men veit jo ikke smaken ut i fra å se på noen av klærne hans.. Går som regel med det samme hele tida.. Og klær er aldri lett å kjøpe ;)

Lenke til kommentar

 

 

Likte denne her :)

 

 

 

 

Kunne tenkt meg å gitt penger til en eller annen organisasjon til resten av slekta

"En gave har blitt gitt i ditt navn til "formål".. Såg det i en Freinds episode engang.. Genialt til resten av slekta..

 

 

Men jeg sliter med det samme problemet. Finner ingenting jeg kan kjøpe til dama mi til jul. Kan jo ikke gi henne dette gavekortet (eller gavekort fra cdon.com/elkjøp). En julegave til dama må jo være personlig.

 

Vanskelig Vanskelig

7452933[/snapback]

Vel, er hun en person som bryr seg litt om humanitære greier og slikt, kan det veldig gjerne hende hun ville blitt kjempeglad for et par geiter eller en grønnsakshage.. Jeg hadde hvertfall blitt glad, og hadde ikke dama blitt glad for en slik gave, tror jeg ikke det hadde vært rette dama for meg, rett og slett..

Lenke til kommentar
Vel, er hun en person som bryr seg litt om humanitære greier og slikt, kan det veldig gjerne hende hun ville blitt kjempeglad for et par geiter eller en grønnsakshage.. Jeg hadde hvertfall blitt glad, og hadde ikke dama blitt glad for en slik gave, tror jeg ikke det hadde vært rette dama for meg, rett og slett..

7454567[/snapback]

 

Faktisk ikke så dum gave det der. Men det må være rette mennesketypen da. Er en navlebeskuende Frp-velger er det neppe det lureste. En reise kan også være en god idé. Billig for flybilletter om du bestiller tidlig, men vil selvsagt gå en del i overnatting, mat og lommepenger.

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe til dama enda.. Men hun ønsker seg en spesiel parfyme hvertfall, også en ipod nano, men det har hun sakt til faren sin, så det er liksom ikke så lurt å kjøpe visst hun brått får det av faren som hun sansynelig vis gjør.

Kanskje jeg også går for et smykke, og en bamse.

Henger smykket rundt en søt liten bamse elns. :D

Har heller ikke vært å sett på no gave enda heller, tar det vel til uka tipper jeg..

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe til dama enda.. Men hun ønsker seg en spesiel parfyme hvertfall, også en ipod nano, men det har hun sakt til faren sin, så det er liksom ikke så lurt å kjøpe visst hun brått får det av faren som hun sansynelig vis gjør.

Kanskje jeg også går for et smykke, og en bamse.

Henger smykket rundt en søt liten bamse elns. :D

Har heller ikke vært å sett på no gave enda heller, tar det vel til uka tipper jeg..

7460081[/snapback]

Tror hun lett blir gla for den gaven

Lenke til kommentar

Jeg skal til byen i løpet av uken og se etter armbånd og klokke, har de inne den klokka hun ønsker seg og armbånd til en ok pris, så kanskje det blir begge deler.

 

Hun ønsker seg FF tokyo drift DVD, så den skal hun få. Ellers, så blir det sannsynligvis ett gavekort på butikken som selger babyutstyr... (Får satse på at jeg slipper å se på flere søvndyssende bilder av vogner..)

 

Får jeg ellers noen gode ideer når jeg trasker i byen, så får det heller komme da. (vurderer også spa i gave, hun trenger nok det... siden hun holder ut med meg)

Lenke til kommentar

Jeg og damen ble sammen forrige uke, men har holdt på en stund :) Sitter og tenker hva jeg skal kjøpe.. Vil ikke ta "hlet av"..

 

Pjuus: Kjøp sengetøy med ferdigtrykt bilder av deg på :D Personlig, men samtidig ikke så veldig personlig.. Enten får han mareritt om natten eller så sover han som en baby :D

Har tenkt litt på den ideen selv.. Men vet ikke helt.. Noen som har forslag?

 

Har aldri kjøpt gaver til bestekompisen min før.. Men tenkte å gjøre det i år da.. Men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe.. Tenkte å kjøpe noe kødd som en oppblåsbarsau på kondomeriet eller noe :D Tror han blir meget glad for den..

 

Men så er det bestevenninnen min.. Aner ikke hva jeg skal kjøpe.. Hun liker vel ting som viser følelser og slikt.. Personlige ting.. Eller ting som kan knyttes opp til minner vi har hatt.. Hun er hard!!

Endret av mX_D
Lenke til kommentar
Jeg og damen ble sammen forrige uke, men har holdt på en stund :) Sitter og tenker hva jeg skal kjøpe.. Vil ikke ta "hlet av"..

 

Pjuus: Kjøp sengetøy med ferdigtrykt bilder av deg på :D Personlig, men samtidig ikke så veldig personlig.. Enten får han mareritt om natten eller så sover han som en baby :D

Har tenkt litt på den ideen selv.. Men vet ikke helt.. Noen som har forslag?

 

Har aldri kjøpt gaver til bestekompisen min før.. Men tenkte å gjøre det i år da.. Men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe.. Tenkte å kjøpe noe kødd som en oppblåsbarsau på kondomeriet eller noe :D Tror han blir meget glad for den..

 

Men så er det bestevenninnen min.. Aner ikke hva jeg skal kjøpe.. Hun liker vel ting som viser følelser og slikt.. Personlige ting.. Eller ting som kan knyttes opp til minner vi har hatt.. Hun er hard!!

7464081[/snapback]

Finnes det virkelig oppblåsbare sauer på kondomeriet?

Lenke til kommentar

jeg har en liten ide angående julegave..

jeg har kjøpt et smykke og øredobber i sølv, og tenkte på å kjøpe en søt bamse som jeg kan henge smykket rundt og evt sette øredobbene på...

 

hva synes våre kjære forumbrukere om dette? :D

Endret av TuppenX2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...