Gå til innhold

har jeg vært full?


plumbe

Anbefalte innlegg

Jeg er en regelmessig drikker. men er usikker på om jeg har blitt full. har alltid husket ting dagen derpå og har heller aldri "mista" noen sanser. det verste jeg har gjort er å sjangle og gjøre en del dumme ting(fyllasamtaler med 1881(prøv det),rote med usannsynlige stygge damer, generelt si dumme ting).

 

På et punkt bare klarer jeg bare ikke å innta mer øl, og jeg er litt "redd" for sprit(samt at det smaker jævelskap).

 

har jeg da vært full? Hva er definisjonen på dritings?

 

 

EDIT: Å hive på biler var vel en overdrivelse. jeg bare bommer heftig på basketkurven i nabolaget, og da havner objektet ofte på bilene.

Endret av plumbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har vært full ja :)

 

men hva definisjonen er det vel ingen som er enig om. men dritings er vel kanskje hakket over full, og full er hakket over beruset, men det kommer an på hvem som ser..

 

Så vil vel kanskje si at når du hev ting på biler så var du dritings ;)

7435143[/snapback]

 

Kan være generelt ikke helt klok i toppen da det gjelder slike ting og da:P

 

Men du føler det vel på deg, synet er litt sløvere, balangsen litt mindre og pågangsmot litt større?

Lenke til kommentar

Når synet påvirkes er du full.

 

Vært sløv? Da er du på vei til å bli drita.

 

Snøvlet med pratinga? Full.

 

Har du noen gang gjort en av følgende har du vært full:

 

- Løftet en polititjenestemann

- Angrepet skilt, postkasser og vegger i den tro at de var "fienden"

 

Men for all del, den drikkinga du beskriver er den beste. Det beste er alltid å opprettholde en viss mengde kontroll. Mer morsomt å være godt beruset enn full, for ikke å snakke om drita.

Lenke til kommentar
Når synet påvirkes er du full.

 

Vært sløv? Da er du på vei til å bli drita.

 

Snøvlet med pratinga? Full.

 

Har du noen gang gjort en av følgende har du vært full:

 

- Løftet en polititjenestemann

- Angrepet skilt, postkasser og vegger i den tro at de var "fienden"

 

Men for all del, den drikkinga du beskriver er den beste. Det beste er alltid å opprettholde en viss mengde kontroll. Mer morsomt å være godt beruset enn full, for ikke å snakke om drita.

7435437[/snapback]

Pøh..

 

Når synet påvirkes er du snytt.

 

Vært sløv? Du er nå IKKE sløv når du er full.. Når man er full (iallfall i Lofoten) danser man, synger man.

Derimot hvis du blir skikkelig dårlig/sløv, kanskje du har blit dritings, ergo på spynivå.

 

Alltid morsomt og være full, drita. Kanskje ikke hvis du derimot ikke husker, og har gjort noen virkelig dumme ting.. Huff.

Lenke til kommentar

Å være full er vel en fellesbetegnelse for hele beruselsen. Så kan man si; "å hvor full jeg var i går" eller "Jeg var ikke så veldig full i går"

 

Uansett om det er snakk om grøftefylla eller noen øl til maten, så lenge man er påvirket så er man i utgangspunktet full etter min forståelse av betegnelsen.

Lenke til kommentar

Det er ca. slik jeg er også. Øl smaker jævlig, så når jeg drakk det de første årene gikk jeg alltid hjemover med en øl i hånden og en pose full fordi jeg aldri klart å bli ferdig.

 

Nå drikker jeg sprit og det går litt bedre, men smaker jo fremdeles ræva og tar lang tid. Så det er ikke noe problem å kontrollere det hvis du også syns utblandet sprit fremdeles smaker ekkelt. I tillegg har kroppen min en automatisk sperre mot å bli for full av sprit. Hver gang jeg har fått en viss mengde blir jeg ekstremt kvalmen hver gang jeg prøver å ta en slurk. Så jeg har heller aldri blitt skikkelig dritas, bare veldig god full. Og det er slik det skal være. Har ingen trang til å bli verre.

 

Eneste man må passe seg litt for er gratis rusbrus og cider. Da kan man gå litt for langt.

Lenke til kommentar

7435437[/snapback]

Pøh..

 

Når synet påvirkes er du snytt.

Du er full.

Vært sløv? Du er nå IKKE sløv når du er full.. Når man er full (iallfall i Lofoten) danser man, synger man.

Nei, da er man godt beruset og i godt humør. Funfact: Dersom du er godt beruset og i dårlig humør i utgangspunktet slår du kanskje til noen uten grunn, eller begynner å gråte.

Derimot hvis du blir skikkelig dårlig/sløv, kanskje du har blit dritings, ergo på spynivå.

Blir du dårlig er du drita.

Alltid morsomt og være full, drita. Kanskje ikke hvis du derimot ikke husker, og har gjort noen virkelig dumme ting.. Huff.

7435485[/snapback]

Mer morsomt å ha litt kontroll. Men husker jo jeg tenkte som deg når jeg var 15-16, da. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Når folk under 30 sier de glemmer ting, ler jeg.

 

Når folk under 20 sier de glemmer ting, skjemmes jeg.

 

Når folk over 30 sier det glemmer ting, er det helt greit. Siden alkohol og alder får deg til å glemme ganske lett. Dette er vel bevist noe som ikke påvirker ungdommer.

 

Noe kan du vel glemme. Men ikke så mye.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Jeg glemmer det jeg vil glemme.

 

Neida, drikke jeg skikkelig mye så glemmer jeg det meste av hva jeg har gjort, men om noen snakker om det så husker jeg alt med en gang. Så det går vel ikke på at jeg glemmer det, men mer på at jeg ikke kommer på det.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

her er min definisjon:

Full: du har drukket deg lystig på alkohol, du ler av dårlige vitser, snakker gjerne høyt og mister enkelte begrensinger, som å si at du elsker noen eller lignende.

Du husker det meste.

 

Dritings: du danser på bordet, eller under bordet, eller liggende på bordet :p

du glemmer en del ting, repeterer mye/alt, smerten forsvinner, du urinerer ved gaten, gående og glemmer å pakke inn utstyret, og lignende..

 

Wasted: her er det på tide å tenke på pumping, men det holder å tenke på det, du kaster opp, du tisser over hele badet, du husker ingenting etterpå dagen etter.

Du har oftest GOD grunn til å ha fylle-nerver.

Nesten uansett hvor du våkner lurer du på hvordan du havnet der, hvis det da ikke er på fortauet, i grøfta, eller oppi ett tre.

du klarer ikke å gå skikkelig, hvis du klarer å gå da...

Lenke til kommentar
Litt vanskelig å få på seg skoene = Brisen

Rote med stygge damer = Full

Begynne å ødelegge ting = Dritings

Spy, sovne, rope etter damer som er 20 år eldre enn deg for å få deg noe = Shitfaced

 

Vil si du har vært ganske full...

7436691[/snapback]

for min del ville jeg flyttet, rote med stygge kvinnfolk opp på veldig full. :p

 

 

Men hvorfor er det alltid slik at hvis jeg bestemmer meg for å bli snydens, da blir jeg ikke det, men da jeg har bestemt meg for ikke å drikke, men blir sjenka på sprit av veninnene til sysser mi, så blir jeg snydens, og husker nesten ikkeno...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...